LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BKR.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
nana1

BKR.

Ongelezen bericht door nana1 »

EEN NEGATIVE BKR HET LIJKT WEL OF JE EEN MISDRIJF HEEFT BEGAAN EN DAAR 5 JAAR VOOR MOET ZITTEN.

Walter van V

Re: BKR.

Ongelezen bericht door Walter van V »

nou valt wel mee denk ik....

een negatieve registratie bij BKR heeft o.h.a. een reden namelijk... en door die reden is iemand een risico voor financiele instanties, financieringen, kredieten etc.

Maar vertel eens meer? (hoofdletters hoeft niet..).

Ook BKR of aangesloten instanties kunnen fouten maken natuurlijk, en een registratie te lang laten staan b.v....

nana1

Ongelezen bericht door nana1 »

het was niet voor mijn zelf met mijn gaat het goed!!!

maar ik wilde het wel even kwijt :D

Bor Komorovski

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Wat ik minder vind is dat ook telefoonproviders etc. zijn aangesloten als deelnemers bij het BKR. Het geeft ze een ongewenst machtsmiddel om bij een betalingsconflict/probleem te dreigen met BKR-registratie. Maar als je een goed verhaal hebt valt er volgens mij wel met een bank te praten, zij nemen uiteindelijk de beslissing en niet het BKR, bovendien willen ze ook graag hun geld uitzetten.

Onderscheid moet gemaakt worden tussen een conflict over een telefoonrekening van 50 piek en iemand die een achterstand van 25.000 piek op zijn hypotheek heeft.

FritzTheCat
Contacteer:

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Negatieve BKR melding(en) zijn helemaal niet erg.

Heb met A notering(en) een hypotheek kunnen afsluiten en een financiering kunnen afsluiten

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik vind 5 jaar eigenlijk nog aan de korte kant. Mensen met een slecht betalingsverleden hebben een grotere kans in de toekomst weer problemen te veroorzaken. Het mag wat mij beteft dus rustig 10 of 20 jaar worden.

mr T.

Ongelezen bericht door mr T. »

EEN NEGATIVE BKR HET LIJKT WEL OF JE EEN MISDRIJF HEEFT BEGAAN EN DAAR 5 JAAR VOOR MOET ZITTEN.
Een lening of een creditcard hebben is geen misdrijf. Een slechte betalingsmoraal ook niet. Het is alleen voor toekomstige schuldeisers wel prettig om te weten dat er met betrekking tot de solvabiliteit problemen zijn en/of waren.

Bor Komorovski

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Hey Fritz!

Jammer dat onze discussie over Mein Kampf verwijderd was! Ik had nog graag verder gediscussieerd. Ben je ook op andere fora actief?

Bor

FritzTheCat
Contacteer:

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Heeyz Bor,

goed zoeken vrind... goed zoeken.

Gesloten