LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] boos

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
shirley1992

boos

Ongelezen bericht door shirley1992 »

ik keek vanmorgen op me bank
bleek dat ik ook besodemieter was
door B.B.G dus bemiddeling bureau groningen
wat en rot gedoe mensen verdien je geld en ga niet van andere mensen zijn bank aftrekken dus ik ing gebeld me 25euro terug gestort
en ik doe aangifte :twisted: :twisted: :twisted:

Miepje1

Re: boos

Ongelezen bericht door Miepje1 »

shirley1992 schreef:ik keek vanmorgen op me bank
wat en rot gedoe mensen verdien je geld en ga niet van andere mensen zijn bank aftrekken dus ik ing gebeld me 25euro terug gestort
Als je een gefundeerde klacht hebt, neem dan contact op met BBG en ga hier niet zomaar een beetje zitten schelden. Dat lost niets op.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Hoe bedoel je - ook?
Zijn er meer mensen, is er nog een topic dan?
Zo ja - waarom een nieuwe openen, in plaats van je daar melden?

En verder - als BBG en jij op geen enkele manier een relatie hebben - dan kan het een foutje zijn.
Eerste stap is dan bellen of mailen - en vragen waarom zij zonder reden een X bedrag met kenmerk... van je rekening halen.
Komt hier geen antwoord op (5 dagen is redelijk) dan kan je zowiezo binnen 56 dagen een stornering uitvoeren (of laten voeren) en als het een eenmalige is, even langs de bank om het terug te laten halen, en gelijk een selectieve blokkade laten aanbrengen wegens 'onrechtmatige incasso'.

Pas daarna aangifte doen.

RedShy

Ongelezen bericht door RedShy »

Je hebt 25 euro laten storneren. Oké, waarvan Akte.

Wat is je probleem nu? Je kunt hier een klacht melden maar dan wel gewoon op een normale manier en geen topic met alleen maar gescheld zonder dat anderen weten wat er aan de hand is en anders bel je BBG maar.

Gesloten