LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cannock Chase

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Stephan Kuipers

Cannock Chase

Ongelezen bericht door Stephan Kuipers »

Nu ik dit schrijf is het juni 2011.

September 2010: Ik krijg een brief van Cannock Chase dat ik een parkeerboete heb openstaan in de Gemeente Heerenveen van 2008. Tot op dit moment nooit schrijven gehad van Gemeente Heerenveen, het CJIB of andere instanties m.b.t. een parkeerboete. Ik probeer in contact te treden met Cannock Chase. ( contact formulier via hun website want geen email / telefoon nummer te bekennen ) Dit bleek niet makkelijke en eenmaal contact werd ik onbeschoft geholpen. Wat ik ook zou zeggen of qua bewijs kon overdragen. Het maakte allemaal niks uit. Betalen moest ik.. Ik dacht ik wacht af... tot februari 2011 geen enkel teken van Cannock. In eens een brief we leggen in maart beslag op jouw loon. Weer contact, weer onbeschoft te woord gestaan weer pauze en nu een brief ze komen op 14 juli langs om beslag op mijn goederen te leggen.

1 Ik weet niks van een parkeerboete in Heerenveen. Ik ben nog nooit in Heerenveen geweest. Alleen langs op weg naar A'dam
2 P1 weet van niks ( beheerd het parkeren in Heerenveen )
3 Heerenveen kan mij niks vertellen

Mijn vragen zijn daarom ook:

Wie is/ zijn Cannock Chase?
Wie kan mijn helpen, om dit te laten stoppen

Stephan

Jolijn

Re: Cannock Chase

Ongelezen bericht door Jolijn »

Klinkt als regelrechte bedreiging.
Een deurwaarder mag beslag leggen, als de rechter heeft gevonnist.
Daarvan is geen sprake, zo ik je bericht lees.
Jouw auto is in 2008 ook niet in Heerenveen geweest?

Alle correspondentie bewaren, ook kopietjes/printscreen van de door jouw ingevulde contactformulieren.

Stephan Kuipers

@Jolijn
Mijn auto heeft nog nooit in Heerenveen stil gestaan.

Op de door hun aangegeven moment werkte ik in Zwolle

Ik bewaar ook alles

Bedankt voor je reactie

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik denk dat je het beste even contact op kan nemen met het juridisch loket want dit riekt niet fris :shock:

the_hurricane

Ongelezen bericht door the_hurricane »

is op zich wel een bekend bedrijf, doen heel veel zaken voor gemeentes. Gaat dan vaak om vorderingen op personen die niet in de betreffende gemeente werken.

Zou in jouw geval gewoon contact opnemen met de gemeente heerenveen aangezien daar de parkeerboete is gemaakt. Die gaat dan via de gemeente en op den duur dragen ze die over aan Cannock Chase. Als de gemeente niks kan vinden in hun systeem vraag ze dat dan door te geven aan Cannock Chase zodat jij er vanaf bent.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Hurricane:

Heerenveen kan mij niks vertellen

the_hurricane

Dan gewoon de onderliggende stukken opvragen bij cannock chase. Die moeten ze wel hebben aangezien ze de opdracht van de gemeente Heerenveen hebben gekregen. Staat vaak wel een aanslagnummer/biljetnummer op. En dat moet dan het nummer zijn waaronder de gemeente heerenveen ook de vordering in hun systeem heeft staan.

Als heerenveen niks kan vinden dan dienen ze dit te bevestigen aan Cannock Chase dat ze geen vordering meer op TS hebben. Kan zijn dat ze die misschien al in het systeem hebben afgeboekt en daarom niks meer kunnen vinden ?

Stephan Kuipers

@Gunterh je hebt het mis

@the_hurricane Aanslagnummer van gebruikt door Cannock Chase heb ik, maar gemeente Heerenveen weet van niks.. Alles al meerdere malen opgevraagd, maar helaas alleen maar onbeschoft gedrag.

the_hurricane

ze hebben dus al loonbeslag gelegd en nu gaan ze ook nog beslag op de inboedel leggen. Is dat niet een beetje veel van het goede. Om zo'n hoog bedrag zal het niet gaan toch?

Zou de brieven die je van hun hebt gekregen gaan inscannen en dan contact opnemen met heerenveen aangezien zij claimen in opdracht van hun te werken en laat heerenveen het dan uitzoeken. Ook schriftelijk de onderlinge stukken opvragen bij cannock chase. Komen ze dan aan de deur dan kun jij aantonen dat je wilde weten waarvoor het was en dat je geen reactie van hub hebt gehad.

Alleen telefonisch contact red je het niet mee.

Wat misschien ook nog wel kan helpen is alsnog bezwaar indienen tegen deze bon bij cannock chase en uitstel van betaling aanvragen. Ook al is het buiten de bezwaartermijn. Zij moeten hem dan wel doorsturen naar de gemeente Heerenveen omdat die hem in behandeling moeten nemen. Kunnen ze het voor je uitzoeken.

Gesloten