Te laat met het aanvragen van vrijstelling gemeentelijke belastingen
en helaas al een brief van channock chase aan de bus. Bij de gemeente kunnen
ze er niets aan doen als dit al in werking is gezet . Helaas meerdere keren hebben ze de post naar mijn oude adres verstuurd of naar mijn onder buren.
Bellen na hun is erg lastig aangezien je geholpen word door een computerstem en geen persoon aan de telefoon krijgt. Meerdere mails / brieven ontvangen waarin ze dreigen met bankbeslag. Ik heb meerdere mails terug gestuurd dat ik graag mee werk aan een oplossing. Maar een mail terug ho maar. Ook gevraagd of ze mij willen bellen.. tot op heden niets.
ben alleenstaand met drie kids en zo bang dat ze mijn bankrek blokkeren... dit moet toch niet kunnen in Nl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] channock chase bankbeslag?
-
Re: channock chase bankbeslag?
Waarom moet dat niet kunnen? U heeft de belasting niet betaald en nu ze dreigen met bankbeslag gaat u eindelijk stappen ondernemen om het te regelen.lanatalia schreef: Ben alleenstaand met drie kids en zo bang dat ze mijn bankrek blokkeren... dit moet toch niet kunnen in Nl
Dat u alleenstaand bent met drie kids maakt de situatie niet anders dan voor elke andere Nederlander die gewoon zijn facturen moet betalen. U kunt het beste toch proberen om langs de computer stem te komen.
-
Re: channock chase bankbeslag?
In uw verhaal staan geen gronden waarom u niet uw belastingen dient te betalen. Doet u dat niet uit uzelf, dan komen ze het inderdaad op deze wijze bij u halen.