LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Credios

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
dewoo

Credios

Ongelezen bericht door dewoo »

Ontving nota van FA-med inzake een tandarts bezoek.
Dit bedrag was Eur. 20.52, heb deze netjes voldaan.

Vandaag ontvang ik een schrijven van Incassobureau Credios met een hoofdsom van Eur. 0.27 cent (!) plus incassokosten (Eur 40) en rente (0.06ct) maakt een totaal bedrag van Eur.40.33
Toen ik het controleerde bemerkte ik dat we ipv 20.52 - 20.25 hadden betaald een FA-Med, een menselijke vergissing maar FA-Med vind het dus nodig dit direct door te sturen naar een Incassobureau waarbij de incassokosten nu 148 keer zo hoog Zijn als de 'hoofdsom' van Eur.0.27 cent.

Kan ik hier nog iets aan doen, want ik persoonlijk vind dit toch wel erg overdreven allemaal.

Jantje7

Re: Credios

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Als u geen herinnering heeft gehad dat de factuur niet betaald is, bent u niet verplicht dit te betalen. Eerst maar eens even contact opnemen met Fa-med zou ik zeggen.

rozemarijntje

Re: Credios

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

dewoo schreef:Ontving nota van FA-med inzake een tandarts bezoek.
Dit bedrag was Eur. 20.52, heb deze netjes voldaan.

Vandaag ontvang ik een schrijven van Incassobureau Credios met een hoofdsom van Eur. 0.27 cent (!) plus incassokosten (Eur 40) en rente (0.06ct) maakt een totaal bedrag van Eur.40.33
Toen ik het controleerde bemerkte ik dat we ipv 20.52 - 20.25 hadden betaald een FA-Med, een menselijke vergissing maar FA-Med vind het dus nodig dit direct door te sturen naar een Incassobureau waarbij de incassokosten nu 148 keer zo hoog Zijn als de 'hoofdsom' van Eur.0.27 cent.

Kan ik hier nog iets aan doen, want ik persoonlijk vind dit toch wel erg overdreven allemaal.
Lijkt me dat ze toch eerst herinnering sturen???een fout is menselijk...kan me niet voorstellen dat ze gelijk boem dit doen.. :oops: nou ja,je weet het nooit.maar idd,neem eens contact op met famed

Gesloten