Hallo iedereen,
Ik heb gisteren een telefoontje gehad van mijn moeder, die nog in Nederland woont (zelf woon ik in de UK), en die heeft een deurwaarder (bedoelt voor mij) aan de deur gehad. Ze heeft de af te leveren brief niet aangenomen omdat ik daar nu al ruim 2 jaar niet meer woon, en ik heb op dat adres maar 3 weken gewoont.
Nu heb ik vandaag contact gehad met de 2 plekken waar ik nog schuld heb. De 1 heeft gezegd dat ze geen deurwaarder sturen, en daar heb ik ook een betalingsregeling mee gemaakt. De 2e heeft zelfs niets meer in het systeem staan op mijn naam, of oude adres.
De deurwaarder wist mijn naam. Kan het een nep deurwaarder zijn geweest? Dit vooral omdat ik nooit ergens het adres waar de beste man aanklopte heb opgegeven voor betalingen...
Met vriendelijke groet,
Niels
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Deurwaarder?
-
Representative
Deurwaarder?
Laatst gewijzigd door Representative op 30 nov 2011 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Deurwaarder?
Het zou kunnen. Maar dat is lastig te bepalen op basis van 1 enkel bericht.
-
Representative
Wat zou je nog meer moeten weten voor een beter beeld?
Het is voor mij ook erg lastig vast te stellen, omdat ik dus niet weet waar de deurwaarder vandaan komt, en ik zelf dus in het buitenland woon.
Het is voor mij ook erg lastig vast te stellen, omdat ik dus niet weet waar de deurwaarder vandaan komt, en ik zelf dus in het buitenland woon.
Inderdaad waar de deurwaarder vandaan komt. Of de man identificatie heeft laten zien. Wie zijn klant is.
Wij kunnen met de huidige informatie net zoveel als jij. Helaas.
Ik verwacht dat als het een gerechtsdeurwaarder is geweest deze in de Gemeentelijke Basis Administratie heeft gekeken.
Wij kunnen met de huidige informatie net zoveel als jij. Helaas.
Ik verwacht dat als het een gerechtsdeurwaarder is geweest deze in de Gemeentelijke Basis Administratie heeft gekeken.
-
Representative
Ik zal proberen deze dingen allemaal te achterhalen.
Overigens denk ik niet dat er in de GBA is gekeken, want ik heb me daar nooit ingeschreven!
Overigens denk ik niet dat er in de GBA is gekeken, want ik heb me daar nooit ingeschreven!
Het zou ook zo kunnen zijn dat de vordering verkocht is aan de deurwaarder en dat deze daarom verdwenen is uit het systeem van de 'leverancier'.Representative schreef:De 2e heeft zelfs niets meer in het systeem staan op mijn naam, of oude adres.
En ook nooit uitgeschreven ?Representative schreef:Overigens denk ik niet dat er in de GBA is gekeken, want ik heb me daar nooit ingeschreven!