| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] deurwarderskosten
deurwarderskosten
Vraag:
Ik heb een een derdenbeslag gehad van de deurwaarder, maar ik heb het orginele bedrag al betaald. Ben ik dan verplicht de gemaakte kosten te betalen van de deurwaarder?
Ik heb een een derdenbeslag gehad van de deurwaarder, maar ik heb het orginele bedrag al betaald. Ben ik dan verplicht de gemaakte kosten te betalen van de deurwaarder?
Re: deurwarderskosten
Nee. Dit geld overigens alleen als de BETALINGSDATUM vóór datum beslag is geweest.
Indien het desbetreffende kantoor van mening is en blijft dat u de kosten wél verschuldigd bent ondanks bovenstaand bewijs adviseer ik u naar de Kamer van Gerechtsdeurwaarders te stappen.
Indien het desbetreffende kantoor van mening is en blijft dat u de kosten wél verschuldigd bent ondanks bovenstaand bewijs adviseer ik u naar de Kamer van Gerechtsdeurwaarders te stappen.
Re: deurwarderskosten
Wanneer dit beslag is aangekondigd en er een fatale termijn is genoemd waarvoor u moest betalen EN u heeft deze termijn laten passeren dan is het logisch dat u die kosten moet betalen.