LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] discount card europe

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
janny.feenstra
Contacteer:

discount card europe

Ongelezen bericht door janny.feenstra »

wie is momenteel nog bekend over de gang van zaken over dicount card europe oftewel consumentenvoordeelclub.
ik heb weer nagevorderde abonnement van 2016 [20€+5€ adminkosten] ontvangen via incassobureau fiad creditmanagement.
wie meer van jullie??

berndv

Re: discount card europe

Ongelezen bericht door berndv »

janny.feenstra schreef:wie is momenteel nog bekend over de gang van zaken over dicount card europe oftewel consumentenvoordeelclub.
ik heb weer nagevorderde abonnement van 2016 [20€+5€ adminkosten] ontvangen via incassobureau fiad creditmanagement.
wie meer van jullie??
welke gang van zaken bedoelt u? Het hebben van een abonnement en daarvoor moeten betalen? Even daargelaten wat de inhoud van je abonnement is? Of heeft u geen abonnement bij hen en krijgt u opeens een vordering?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Van wie is dit incasso bureau, het zou mijn niets verbazen dat dit van dezelfde eigenaar is dus betaal niets.

janny.feenstra
Contacteer:

Ongelezen bericht door janny.feenstra »

bedankt stofzuigertje.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

janny.feenstra schreef:bedankt stofzuigertje.
inderdaad het beste advies om op te volgen. :shock: :shock: :shock:

Ik zie u binnenkort hier wel terugkeren met een nieuw topic als er een vonnis betekent wordt door een deurwaarder en er beslag wordt gelegd. Gelukkig hebben we hier ook een paar incasso-experts, en onze stofzuigert is er daar geen van.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

stofzuigertje schreef:Van wie is dit incasso bureau, het zou mijn niets verbazen dat dit van dezelfde eigenaar is dus betaal niets.
Zelfs als dat zo zou zijn, is het totaal niet relevant. Kap eens met onzinnige en gevaarlijke adviezen geven!

@ts: als je advies wilt hebben, moet je op z'n minst je casus neerzetten.

Gesloten