| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dreigende incassobrief ontvangen
dreigende incassobrief ontvangen
hallo,
ik heb vandaag een brief ontvangen waarin vermeld staat dat dit de laatste waarschuwing is om ff 3500 euro te betalen binnen 48 uur, dit vanwege een openstaande post bij one tel/ scarlet.
tevens komt deze brief aan op eennadres waar ik niet woon.
ook zeggen ze dat dit de laatste waarschuwing is, ik heb nog nooit een brief van DBO ontvangen.
Ook dreigen ze met een deurwaarder om beslag te leggen, maar dat kan toch niet op een adres waar ik niet woon en niet ingeschreven sta???
oh ja, ook willen ze me voor het gerecht laten komen hiervoor.
Ik weet bijgod niet wat onetel/scarlet is, en hoe ze aan dit bedrag komen.
ik snap er helemaal niks meer van, heb laatst nog een BKR toetsing aangevraagd, en hierop stond dat ik nu nog 2 jaar geregistreerd sta, en dan een schone lei heb.
wat moet ik nou doen???
ik heb vandaag een brief ontvangen waarin vermeld staat dat dit de laatste waarschuwing is om ff 3500 euro te betalen binnen 48 uur, dit vanwege een openstaande post bij one tel/ scarlet.
tevens komt deze brief aan op eennadres waar ik niet woon.
ook zeggen ze dat dit de laatste waarschuwing is, ik heb nog nooit een brief van DBO ontvangen.
Ook dreigen ze met een deurwaarder om beslag te leggen, maar dat kan toch niet op een adres waar ik niet woon en niet ingeschreven sta???
oh ja, ook willen ze me voor het gerecht laten komen hiervoor.
Ik weet bijgod niet wat onetel/scarlet is, en hoe ze aan dit bedrag komen.
ik snap er helemaal niks meer van, heb laatst nog een BKR toetsing aangevraagd, en hierop stond dat ik nu nog 2 jaar geregistreerd sta, en dan een schone lei heb.
wat moet ik nou doen???
-
stofzuigertje
Re: dreigende incassobrief ontvangen
Betaal niets!
U heeft geen overeenkomst en fraude met Uw gegevens is mogelijk via gevonden gegevens bij oud papier of telefoonboek.
Vraag eerst het bewijs dat en waarvoor U moet betalen.
U had eerst een normale rekening moeten krijgen van deze telecom aanbieder
en dus vermoed ik dat de persoon verdwenen is en ze vermoeden dat U nu deze is!
Als zij op een adres leverden en U langer op dit adres woonde en daar nooit gewoond heeft is dit voldoende.
Ze dreigen wel maar mogen zonder bewijs of rechtszaak nooit zomaar dingen in beslag nemen.
Dus vraag maandag om bewijzen en die kunnen ze niet of fout leveren.
U kunt als zij ontdekken dat het fout zit ook eisen dat de BKR notering weggehaald word en eventuele schade zoals nu geen huis kunnen kopen of telefoon abonnement kunnen sluiten op hun verhalen.
Als je niet eens weet dat dit een telecom bedrijf is heb je dus ook geen €3500,- schuld en schade door de foute BKR registratie mag je bij hun ook claimen, net als onderzoekskosten en bezoek rechtbank als ze toch doorgaan.
Dan is de vrije dag en reiskosten te declareren bij hun als zij verliezen!
U heeft geen overeenkomst en fraude met Uw gegevens is mogelijk via gevonden gegevens bij oud papier of telefoonboek.
Vraag eerst het bewijs dat en waarvoor U moet betalen.
U had eerst een normale rekening moeten krijgen van deze telecom aanbieder
en dus vermoed ik dat de persoon verdwenen is en ze vermoeden dat U nu deze is!
Als zij op een adres leverden en U langer op dit adres woonde en daar nooit gewoond heeft is dit voldoende.
Ze dreigen wel maar mogen zonder bewijs of rechtszaak nooit zomaar dingen in beslag nemen.
Dus vraag maandag om bewijzen en die kunnen ze niet of fout leveren.
U kunt als zij ontdekken dat het fout zit ook eisen dat de BKR notering weggehaald word en eventuele schade zoals nu geen huis kunnen kopen of telefoon abonnement kunnen sluiten op hun verhalen.
Als je niet eens weet dat dit een telecom bedrijf is heb je dus ook geen €3500,- schuld en schade door de foute BKR registratie mag je bij hun ook claimen, net als onderzoekskosten en bezoek rechtbank als ze toch doorgaan.
Dan is de vrije dag en reiskosten te declareren bij hun als zij verliezen!