Heeft iemand hier ervaring met dit incassobedrijf?
ik word namelijk helemaal gek van de zogenaamde Rayoninspecteur

al een jaar of 3 duikt deze man bij tijd en wijle op om een vordering te innen waar ik helemaal niks van weet...als ik vraag om een specificatie op papier blijft het stil en hoor ik maanden niks meer...van de week kwam ik thuis is de man weer aan de deur geweest en helaas was ik er niet want eigenlijk heb ik wel zin eens goed tekeer te gaan

ook belt hij af en toe op en ondanks dat ik 2 jaar geleden flink boos ben geworden aan de telefoon, heb gezegd dat hij me maar moet dagvaarden, en dat hij zijn grote mond moest houden over de volgens hem wel 1000 euro kosten die er over heen gingen komen...het orginele bedrag schijnt iets van 40 euro te zijn van een bestelling waar ik helemaal niks van weet.
maar goed ik weet heel goed hoe het werkt met incassokosten ed dus ik laat me verder niet intimideren, maar ik vind ze wel knap lastig en kan me voorstellen dat mensen gaan betalen alleen maar om van ze af te zijn
nou las ik op hun site iets over het overkopen van innigen van bedrijven, weet iemand hoe dit in elkaar steekt? ook las ik dat ze bekend staan om hun jarenlange achtervolgingen van schuldenaren maar waarom gaan ze dan niet naar de rechter vraag ik me af?