LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Facuur Ziggo na 6 jaar

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Cas8799

Facuur Ziggo na 6 jaar

Ongelezen bericht door Cas8799 »

Hallo iedereen,

ik kreeg net een e-mail van een incassobureau uit Nederland waarin zij uitleggen dat ik nog een openstaande factuur van Ziggo heb voor inmiddels 300+euro uit 2012. Ik studeerde tot 2012 in Nederland, toen ik terug keerde naar België na mijn studies heb ik netjes bij alle instanties (overheid,ziggo, televisie,internet,..) gemeld dat ik terug ging en alles afgesloten. Ik heb verder nooit wat gehoord.. Tot ik plots dus deze email krijg.

Moet ik deze betalen? Ik vind 6 jaar wel heel erg lang zonder enige herinnering of update tussendoor en begrijp niet waar het plots vandaan komt. Er zit verder ook geen uitleg bij de email over wat de factuur nog precies inhoudt en of ik al eerdere aanmaningen heb ontvangen.

Wie kan me helpen? Alvast bedankt!

Cassie
Laatst gewijzigd door Radar op 12 mei 2018 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

mahadma

Re: Facuur Ziggo na 6 jaar

Ongelezen bericht door mahadma »

Als er naar uw laatst bekende adres een herinnering/aanmaning gestuurd is, is de vordering 'gestuit'. Dus betalen.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Cas8799 schreef:Hallo iedereen,

ik kreeg net een e-mail van een incassobureau uit Nederland waarin zij uitleggen dat ik nog een openstaande factuur van Ziggo heb voor inmiddels 300+euro uit 2012. Ik studeerde tot 2012 in Nederland, toen ik terug keerde naar België na mijn studies heb ik netjes bij alle instanties (overheid,ziggo, televisie,internet,..) gemeld dat ik terug ging en alles afgesloten. Ik heb verder nooit wat gehoord.. Tot ik plots dus deze email krijg.