LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FEENSTRA VERWARMING A"DAM

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
windmill59

FEENSTRA VERWARMING A"DAM

Ongelezen bericht door windmill59 »

Bij feenstra warmte totaal zorg heb ik een huurcontract voor mijn nwe cv ketel, van 29 euro per mnd via aut incasso. door een fout van de regiobank die na een maand dit bedrag gestorneerd heeft , dit kan toch niet! is dit niet betaald. Kreeg hierover een aanmaning van euro 39 zijnde het bedrag vermeerderd met euro 10 adm-kosten! dit voor alleen een briefje! ik heb euro 29 op 16-06 via internetbankieren betaald, krijg ik nou weer een bericht met bedreigingen beeindiging overeenkomst. betreft relatienr 151225. nou moet ik binnen 3 dagen 49 euro betalen anders volen incassomaatregelen! dit kan en mag toch niet dat door 1 keer niet betaald te hebben ze de mensen zo mogen dreigen? hheb ze ook gebeld en gezegd dat ik die 29 euro zou betalen, maar vriendelijk waren ze niet bij feenstra. wat kan ik noe het beste doen? graag jullie hulp hierover want ik sta overal alleen voor. Alvast bedankt, [adresgegevens verwijderd door de moderator]

MAXIEM

Re: FEENSTRA VERWARMING A"DAM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

windmill59

Je moet je natuurlijk wél realiseren dat je met
FEENSTRA VERWARMING A"DAM
te maken hebt!

Maxiem.

Chocomelk

Re: FEENSTRA VERWARMING A"DAM

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ Windmill59