LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fout van deurwaarder

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
wendys

fout van deurwaarder

Ongelezen bericht door wendys »

hallo ik had een vraagje ik had een rekening lopen bij maas delta van 190 euro dus ik belde netjes op kon een regeling treffen ik blij wat bleek er stond er nog eentje openen van 500 euro van dat jaar daarvoor blijkbaar had mijn moeder niet betaalt werd er gezegt bij die tandarts dus ik wou daar ook een regeling over treffen dat kon ook maar ik moest die 500 vorig jaar ineens betalen die gelijk alweer 700 was geworden anders kon ik geen regeling treffen over die rekening van 190 die 600 euro was geworden dus mijn moeder heeft die rekening betaalt en ik mocht een regeling van 100 euro per maand van die andere rekening doen anders zouden ze beslag liggen over mijn geld maar mijn moeder zat in de papieren te lezen en die rekening van 190 die 600 was geworden zat al bij die van 500 euro in begrepen dus mijn moeder naar maasdelta en gezegt dat die al betaalt was en ze gaven mijn moeder gelijk we zouden nog bericht krijggen nu heb ik helemaal niks meer gehoord en kwam ik er vorige week achter dat ze al 7 maanden beslag hadden gelegt op me geld en mijn vakantie geld helemaal in beslag hebben genomen een rekining van 900 euro nu denken jullie hoe kan ze dat nou niet weten dat er beslag gelegt is op haar geld nou ik heb pas een dochtertje dus mijn uitkering (ik heb een wajong uitkering)is veranderd en ik heb elke maand een verschilend bedrag dus vandaar dat ik het niet wist dom ook beter in mijn papieren kijken maarja ik dus naar die deurwaarder toe gelukkig al mijn papieren nog bewaard ze zouden het nakijken wat blijk nou nu zeggen ze dat die rekening van 900 klop maar die van 500 niet mijn moeder zou die al betaalt hebben fout van de tandarts nu is mijn vraag ik heb toch die rekening van 190 euro betaalt dus die moet ik dan toch terug krijg nee nu willen ze me die 500 euro terug geven maar volgens mij moet ik gewoon die rekening van 900 terug krijgen plus een gedeelte van die 500 euro die mijn moeder al betaald zou hebben want hoe kunnen ze rente van een rekening vragen als die al betaald is maar hoe kan ik die het best aan pakken bij de deurwaarder zeggen ze gewoon als je meer bewijs heb dan zien we je wel ik heb een advocaat gebeld maar die zegt dat het nog te vroeg is om te reageren maar ik moet ook me rekeningen betalen ik heb dat geld gewoon nodig groetjes wendy

Jonjo

Re: fout van deurwaarder

Ongelezen bericht door Jonjo »

Een lekker gemakkelijk te lezen bericht.

Bor Komorovski

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Ja, gebruik a.u.b. interpunctie, hoofdletters en alinea's, want ik krijg hier koppijn van.

counter_attack

Ongelezen bericht door counter_attack »

Je moet gewoon het gehele bedrag dat teveel is betaald terugkrijgen, inclusief de betaalde kosten en rente.

counter-attack.nl

Gesloten