LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld van herziene nota terugkrijgen van famed

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
jbbrans

Geld van herziene nota terugkrijgen van famed

Ongelezen bericht door jbbrans »

Eind januari heb ik een herziene nota gekregen, met daarop een berekening dat ik €37 teveel zou hebben betaald. Verder zat er geen informatie bij. De originele nota was helemaal betaald.

Na hierop een maand niets gehoord te hebben, besloot ik maar eens met famed te bellen á €0,18/min. Na 10 minuten had ik echter nog niemand te spreken gekregen. Hierna het reactieformulier van famed ingevuld met het verzoek binnen 14 dagen het bedrag verhoogt met €1,80 telefoonkosten, te betalen. Behalve een standaard ontvangstbevestiging nog niets ontvangen.

Hoe kan ik nu het beste verder gaan?
- nogmaals het reactieformulier invullen van famed met een lichte verhoging voor herinneringskosten.
- een aangetekende brief met wederom een verhoging (Kosten aangetekende brief + misschien herinneringskosten).
- niets doen en maar afwachten tot het famed beliefd te betalen. Deze heeft niet mijn voorkeur.

Kan je als particulier bij een bedrijf herinneringskosten aanrekenen en zo ja, hoeveel en wanneer?

pmc

Re: Geld van herziene nota terugkrijgen van famed

Ongelezen bericht door pmc »

Hallo,

Ik weet niet of het al opgelost is, als je al een aangetekende brief hedt gestuurt, zou ik nu een incasso buro inschakelen, en denk ook aan de wettelijke rente waar je recht op hebt.
Mvgr.
Peter

Gesloten