reeds enige tijd ben ik op zoek naar een incassobureau,dit omdat men als zeer professoneel overkwam, k ben hun naam vergeten. weet wel dat ze(2 mannen in kleine 1 grotere) in een oud model ford scorpio rijden +/- 1990, kleur:wit.
deze man vertelde dat men normaal internationale incasso's deed, maar nu bij mn buurman in de buurt kwamen incasseren.
mogelijk is het bureau gevestigd in de omgeving van den haag/ zoetermeer.
ik zoek dit incassobureau i.v.m. een aantal vragen/ een opdrachtje van mij uit naar hun!
groet,
ton
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gezocht
-
Re: gezocht
neem gewoon een respectabel incassobureau/deurwaarderskantoor, ze bestaan echt. En als puntje bij paaltje komt (oftewel de rechtbank) maakt u meer kans dan wanneer u een dubieus bureautje inschakelt! Of gewoon invordering via de rechtsbijstandsverzekering?
sorry, maar ik wil erg graag deze mensen.
in ieder geval hartelijk dank voor de tip!
ton
in ieder geval hartelijk dank voor de tip!
ton
-
Neem Bokito in dienst. Die weet de wanbetalers wel tot betaling te dwingen.
Even serieus: zoek in de Gouden Gids, of je iets kunt vinden wat betrouwbaar op jou over komt. Persoonlijk zou ik nooit met dit soort handige harry's in zee gaan. Maar dat is mijn eigen mening.
Even serieus: zoek in de Gouden Gids, of je iets kunt vinden wat betrouwbaar op jou over komt. Persoonlijk zou ik nooit met dit soort handige harry's in zee gaan. Maar dat is mijn eigen mening.