LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ggn tijhuis

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
wesley1987

ggn tijhuis

Ongelezen bericht door wesley1987 »

Hoi

GGN Tijhuis houdt al 4 jaar lang achter elkaar mijn vakantie geld in op mijn uitkering
nou vroeg ik mij af of dat wel zo lange periode achter elkaar mag , omdat ik ook al 4 jaar niet eens een weekendje weg heb kunnen gaan
is het mischien mogelijk dat ik dit jaar wel gewoon mijn vakantie geld krijg
als iemand het weet hoor ik het graag.
MVG

ArneLH
Contacteer:

Re: ggn tijhuis

Ongelezen bericht door ArneLH »

Alles boven de beslagvrije voet is vatbaar voor beslag, dus ook een vakantie-uitkering. Bovendien wordt er bij de beslagvrije voet uitgegaan van 90% van de norm incl. vakantie-uitkering, dus je krijgt sowieso een deel van de vakantie-uitkering.

wesley1987

Ongelezen bericht door wesley1987 »

ArneLH schreef:Alles boven de beslagvrije voet is vatbaar voor beslag, dus ook een vakantie-uitkering. Bovendien wordt er bij de beslagvrije voet uitgegaan van 90% van de norm incl. vakantie-uitkering, dus je krijgt sowieso een deel van de vakantie-uitkering.

Nou , mijn vakantie geld op jaar basis ligt ongeveer op 350 / 360 volgens mij , en daar heb ik nog nooit 1 cent van gezien ,??
Geld dat ook voor wajong want dat heb ik namelijk

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

wesley1987 schreef:
ArneLH schreef:Alles boven de beslagvrije voet is vatbaar voor beslag, dus ook een vakantie-uitkering. Bovendien wordt er bij de beslagvrije voet uitgegaan van 90% van de norm incl. vakantie-uitkering, dus je krijgt sowieso een deel van de vakantie-uitkering.

Nou , mijn vakantie geld op jaar basis ligt ongeveer op 350 / 360 volgens mij , en daar heb ik nog nooit 1 cent van gezien ,??
Geld dat ook voor wajong want dat heb ik namelijk
Het geld voor ieder soort inkomen. Dat je niets van dat vakantiegeld ziet is omdat er iedere maand een klein stukje zit bij het geld dat je krijgt.

Gesloten