Ik kon mij niet herinneren dat ik bij de H&M een bedrag open had staan dus ik vroeg dit bedrijf om de originele nota van H&M waarop blijkt dat ik dit bedrag nog openstaat. Daar kreeg ik vervolgens dit op;
Ik heb hun toen een mail gestuurd dat ik het niet geloof en er dus niet mee akkoord ga. Op de H&M site kun je ook je openstaande saldo bekijken en daar stond bij mij dat mijn saldo per 10-11-2010, 0,- was.
Ik ga morgen ook even H&M opbellen hierover, toch voor de zekerheid.
En daarnaast wil ik dus ook jullie vragen wat ik hiermee moet doen? Ik heb hier totaal geen ervaring mee dus neem liever het zekere voor het onzekere (okal lijkt mijn vraag nu misschien wel heel dom )
Maak net als van deze mailtjes van het overzicht op de site van H&M een schermafdruk en print dat uit (of sla dat op als PDF). Hou alles bij elkaar zodat je zonodig dingen kunt bewijzen.
Tip: haal in het tweede plaatje je adresgegevens weg. Je weet nooit hoe hier misbruik van gemaakt kan worden.
met een beetje paranoia kan je dit als een bedreiging zien.
Ik zou inderdaad het advies van Frenkie opvolgen.
H&M bellen (of beter, mailen ivm bewijs) en om opheldering vragen.
Daarnaast, controleer vast je bankgegevens, en betalingen , zodat je een en ander aan de hand van je bankgegevens kan aantonen, mocht men alsnog door willen zetten.
Daarnaast - zo snel mogelijk je adresgegevens van link 2 verwijderen..