sinds maart dit jaar ben ik bezig geweest om de incasso te stoppen. sinds deze maand is het gelukt....
pffff.... eindelijk...
harmony service center is een compangon van t for telecom.
dit zijn ook oplichters !!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] harmony service center
-
Eduard
Re: harmony service center
weet u wie of wat harmony service center is, ik heb namelijk een afschrijveng van hun gekregen , en ik kan mij niet herineren dat ik iets afgesloten of afgesproken heb met harmony service center, ik vraaf dit omdat deze groep oplichters zou zijn
in afwachting op een reactie van u bijvoorbaat mijn dank
in afwachting op een reactie van u bijvoorbaat mijn dank
-
aub
Harmony Service Center B.V.
Hofplein 20
3032 AC ROTTERDAM
telefoon 010-2068686
fax 010-2068670
Dit bedrijf behandelt alle vragen en schadeclaims op het gebied van de verzekering van mobiele telefoons. Verzekerden/tussenpersonen kunnen contact opnemen met Harmony Service Center B.V..
Hofplein 20
3032 AC ROTTERDAM
telefoon 010-2068686
fax 010-2068670
Dit bedrijf behandelt alle vragen en schadeclaims op het gebied van de verzekering van mobiele telefoons. Verzekerden/tussenpersonen kunnen contact opnemen met Harmony Service Center B.V..
-
m
dit is een oud onderwerp, maar toch, Harmony is een zelfstandige en onafhankelijke organisatie die ook de verzekering van o.a. Vodafone Citypoint regelt !!!!!!!!!!!!! automatische incasso zeg je bij je bank op met de rode kaart.
-
j.de bruin
Waardeloos bedrijf.Mijn mobieltje is er al een tijd heen voor reparatie.ik bel ze op hoe het ermee zit maar nooit geen gehoor.Ook al 2 keer bericht ingesproken en mijn nummer achtergelaten,maar ze bellen ook niet terug.Ik ga denk ik maar aangifte doen van diefstal.Komt het toch ook weer bij hun terecht.
-
Gast
Door een Technische fout heeft Harmony Service Center zelf een jaar lang bij mij niet kunnen incaseren, krijg op 18 juli een brief dat het op 16 juli wordt afgeschreven, een bedrag van E.70,- Dit bedrag heb ik laten stoneren, aangezien ik het er A niet mee eens ben dat ze het zomaar incaseren B Je kan het niet opzeggen, dus dan kom je op C wat een rot bedrijf, ik ga niet betalen!
-
Gast
Ja inderdaad raar allemaal daar...ik heb een jaar lang daaraan betaald voordat ik erachterkwam dat het om een verzekering ging van mijn gsm , die ik niet eens meer had !! MAar goed, briefje gestuurd om te stoppen, en vanaf juli was ik ervan af , maar moest ik wel zeg maar het contractjaar afbetalen.. 
Eergisteren melding gemaakt van mijn kapotte telefoon, gisteren gehoord dat hij niet meer te maken was.
Heb direct....zelfs een duurdere type... mogen uitzoeken en alles is perfect afgehandeld.
Mijn complimenten aan Harmony Service Center voor de geweldige service.
Heb direct....zelfs een duurdere type... mogen uitzoeken en alles is perfect afgehandeld.
Mijn complimenten aan Harmony Service Center voor de geweldige service.