LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] help incasso

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
muld1257

help incasso

Ongelezen bericht door muld1257 »

Ik ben 8 jaar geleden gescheiden en had in mijn vorig huwelijk filmnet aangeschaft.Mijn exman heeft alles gehouden zo ook het filmnet kastje en het abbonementsgeld betaald.In 1999 is hij opgehouden met betalen 3 jaar nadat de scheiding uitgesproken was.Nu heb ik getekend met mijn toen getrouwde naam en willen ze dat ik alle openstaande saldo ga betalen.Het filmnet kastje is een aantal malen verhuist met mijn exman.Ik heb geen contact meer met hem maar sta voor de kosten van filmnet en het kastje.Het bedrag wat er nu openstaat is hoog geworden en ik krijg zoveel jaar na data de rekening gepresenteerd.De deurwaarder is standvastig en het bedrijf filmnet zegt dat het niet overdraagelijk was.Ik had het op moeten zeggen en het kastje moeten retouneren.
HELP IK WEET NIET MEER WAT IK MOET

ollie

Re: help incasso

Ongelezen bericht door ollie »

wat je moet doen is een advocaat gaan nemen en zorgen dat je exman het gaat betaalen zeg of als je rechtbijstand hebt moet je het die laten uit zoeken voor je die is veel goed koper als een advocaat maar als niet lid bent ze nemen geen oude zaken aan dan moet je een advocaat nemen neem van mijn maar aan dat het beter is. veel geluk en laat nog eens wat horen :( sucses muld

Kelvin

Re: help incasso

Ongelezen bericht door Kelvin »

Hoi Muld,

Zet deze vraag ook eens op het advocatenprikbord.

Gesloten