LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] help pleas info!!!!!

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
riclinsha

help pleas info!!!!!

Ongelezen bericht door riclinsha »

opgelost
Laatst gewijzigd door riclinsha op 18 sep 2012 09:38, 3 keer totaal gewijzigd.

Miepje1

Re: help pleas info!!!!!

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Misschien dit bericht eerst laten herschrijven door iemand die wel kan schrijven? Uit deze letterbrij wordt niemand wijs. Ik zag geloof ik wel namen van personen staan, dat mag niet op het forum.

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Miepje1 schreef:Misschien dit bericht eerst laten herschrijven door iemand die wel kan schrijven? Uit deze letterbrij wordt niemand wijs. Ik zag geloof ik wel namen van personen staan, dat mag niet op het forum.
Hier kan ik me bij aansluiten, de titel beschrijft ook het onderwerp niet.

riclinsha

Dankje wel dat wist ik niet hoe kan ik die berichten verwijderen dan want dan zal ikhem herschrijven en dan zonder namen met voor baad dank

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

trollentaart?

riclinsha

Ben via me mobiel op deze site maar moet heel rustig typen zie ik want me telefoon veranderdmijn testen maar help hoe verwijder ik dan die bericht want ik snap wat jullie bedoelen met abra cadabra taal
Met vriendelijke groet christina

riclinsha

Dankje wel :D

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik heb even een poging tot vertalen gewaagd - hier en daar mogelijk wat aannames ingevuld (meestal tussen haakjes):
Vraag/situatie:
Hoi meneer of mevrouw

Wij hebben in de wsnp gezeten wij hebben net die 3 jaar niet weten te halen, maar hebben wel 13 en halve rug opgespaard ( ik meen 13500 euro te lezen)

De rechter had besloten om faillissement curator in te schakelen dus daar is het geld naar toegegaan in januari.

Vorig jaar kwam ik er per ongeluk achter dat hij niet de schuldeisers op de hoogte heeft gesteld.

Sommige (schuldeisers) zeggen niks vanhem te horen of gehoord te hebben dus zijn wij ongeveer sinds juni vorig jaar al met een advocaat bezig die er achter is gekomen dat de €13500 nu inmiddels €16000 is geworden is door de rente. Nu is hij er ook achter gekomen dat daar van nog net geen €2000 is over gemaakt dus ook maar 2 of 3 schuldeisers zijn betaald van het geld. De rest is spoorloos.

Onze advocaat zegt als we het tot een rechtzaak willen laten komen moet wij zelf alles bekostigen.

Iedere schuldeiser is op de hoogte gesteld door de advocaat dat hij er mee bezig is maar er is nu wel beslag op beide loon gelegd en leven nu op beslagvrije voet.
Als ik de schuldeisers bel dan zeggen ze” ja maar mevrouw uw advocaat houd ons niet op de hoogte”

Dus weer in de **** maar is het nu niet door de curator is het nu ook door onze advocaat. Er is nu zelfs beslag gelegen op de bank waar een bedrag van €3.917 en nog wat cent dat wij terug kregen van de belasting maar op vrijdag 6 juli 2012 laat in de middag, dus voor het weekend, zonder geld bankbeslag is gedaan door ING en kregen pas een brief zaterdag 7 juli 2012 een brief kregen van ING van wie het was wij zijn niet op de hoogte gesteld door m.g. de jong dat hun bankbeslag gingen doen terwijl wij een lopende zaak hebben met onze advocaat omdat onze curator ons geld niet verdeeld heeft en dus nog zo`n € 14000 bij de curator (zou moeten zijn).

Deze schulden zijn door dit (gedoe) dus aardig opgelopen en (het lijkt erop) dat wij het geld kwijt zijn, althans, dit zegt onze advocaat omdat hij denkt dat de curator niet zijn fout gaat toegeven of als nog met bewijzen komt (dat er betaald is) (Noot vertaler – dit had de curator al moeten overhandigen)

De curator heeft al een sanctie gehad voor onze zaak door de griffie dat hij de zaak niet netjes naar behoren heeft afgehandeld.
(Door al deze problemen komen wij )steeds meer in de financiële **** te zitten.

Als het op een rechtszaak moet uitlopen zijn alsnog de kosten voor ons omdat we dan de deurwaarder en gerechtskosten eerst zelf moeten betalen maar die kosten hebben wij niet wie kan ons helpen

Wij zijn zonder enige informatie, en dit weekend ziten we , een gezin van 5 man, zonder geld.
Als dit een beetje klopt zou ik zeggen - neem contact op met het juridisch loket - of vraag je advocaat of jullie recht hebben op een toevoeging (bijdrage in de juridische kosten).

Het risico alleen is dat als zaken niet kloppen - je helemaal nergens komt, en nog meer zal moeten betalen. Zorg dat je alles goed op een rijtje hebt, en dat jullie advocaat ter zake kundig is, en vraag anders je rechtsbijstand (als je die hebt) danwel het juridisch loket.

Dit soort zaken is te complex voor een consumentenforum.

riclinsha

opgelost

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

riclinsha schreef:opgelost
Hoe?

Gesloten