In het jaar 2006 ben ik gescheiden,we waren getrouwd in gemeenschap van goederen,in het echtscheidingscouvenant werd daarom ook vastgelegd dat we ieder de huwelijkse schuld per helfte zouden betalen,
dit is immers vastgelegd en ondertekend door ons beidde en bekrachtigd door de kantonrechter.
Nu Bleek dat mijn ex vrouw haar adres van haar moeder steeds gebruiktte voor de post,aangezien dat ik ondertussen weet dat mijn ex alweer getrouwd is met een ander,is zij uitgeschreven bij haar moeder en thans spoorloos,uiteraard heb ik veel gegevens van haar maar alles lijkt vakkundig gewist !,mijn advocaat stuurde eerst een brief naar haar moeder,deze weigert het adres van haar dochter te geven en wenst de post niet door te sturen aan haar dochter.
De vordering op haar bedraagt thans een kleine 700 euro!
Nu heeft mijn advocaat een verzoek gedaan bij de gemeeentelijke basisadministratie (GBA) in mijn woonplaats toch ben ik bang dat zij een geheim adres heeft en/of dat zij niet bekend is daar!
Ik denk dat ze alles doet om de schuld welke wij gezamelijk hebben probeert te ontlopen,dus hoe kom je aan haar adres als je het gba al geprobeert heb?
Sofinummer en alles zijn bij mij bekend,tuurlijk heb ik vertrouwen in mijn advocaat maar begrijp niet wat hij verder kan doen om haar adres te achterhalen,wie of wie weet wat?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help! waar zit ze?
-
Re: Help! waar zit ze?
Geheime adressen bestaan niet. Echter, er zal een deurwaarder aan te pas moeten komen om een GBA-uittreksel op te vragen, dat mag niet iedereen. Als je ex dit heeft dan kan ze opgepoord worden. Maar wellicht heeft ze zich nergens ingeschreven. Tja, dan is er weinig dat je (althans legaal) kan doen.
Re: Help! waar zit ze?
Hallo Bor,
Dank je wel voor je reactie,toch heb ik meegemaakt in het verleden dat men geheimhouding adres kan aanvragen bv .al;s iemand wordt bedreigt enz,nu hoorde ik dat zelfs een advocaat niet door deze geheimhouding heen kan,dus misschien is de deurwaarder wel wat ,alvast bedankt voor je advies,
Groetjes
Foreyou
Dank je wel voor je reactie,toch heb ik meegemaakt in het verleden dat men geheimhouding adres kan aanvragen bv .al;s iemand wordt bedreigt enz,nu hoorde ik dat zelfs een advocaat niet door deze geheimhouding heen kan,dus misschien is de deurwaarder wel wat ,alvast bedankt voor je advies,
Groetjes
Foreyou