LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incassade

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
wilma84

Incassade

Ongelezen bericht door wilma84 »

Gek wordt ik ervan!

Incassade heeft beslag gelegd. Dit moest verdeeld worden onder 4 verschillende zaken.
1 daarvan was preferent. Elke keer verkeerde berekeningen, ik kon er elke keer achteraan.
Maar nu het ergste.
November vorig jaar het ik zwart op wit bevestigd gekregen dat de eerste schuld (de preverente) was afbetaald. Daarna nog twee maanden beslag gehad, en toen weer zwart op wit gekregen dat alles was afbetaald. Het beslag is in Januari nadat ik er zelf weer achter aan moest zitten opgeheven.

Vandaag krijg ik tot mijn verbazing van mijn werkgever te horen dat er wederom beslag is gelegd.
Dit door de prevertente (! juist, die afbetaald was) schuldeiser. Door Incassade waren er meerdere fouten gemaakt, en bleek dat nog niet alles was voldaan. Zonder verder iets te horen ligt er nu weer beslag.

Mag dit zomaar? Incassade doet zijn/haar werk gewoon niet!

crazyme

Re: Incassade

Ongelezen bericht door crazyme »

Maak nooit geld over aan incassobureaus, je weet nooit zeker of ze alles wel doorstorten naar de crediteur.

Heb je zelf alles goed bijgehouden ?

F.van Holten

Ongelezen bericht door F.van Holten »

crazyme schreef:Maak nooit geld over aan incassobureaus, je weet nooit zeker of ze alles wel doorstorten naar de crediteur.

Heb je zelf alles goed bijgehouden ?
ik denk het niet, beslag over 4 zaken ??

wilma84

@F van Holten ,er is een tijd geweest dat ik het niet goed bij hield. Maar je aanname is nu niet terecht.

Het is afbetaald, echter niet goed verdeelt bij Incassade.
Nu moet ik me natuurlijk tot hun wenden echter voor nu achiet ik er niets mee op omdat beslag er al ligt.

crazyme

Tijd om het nu eens en voor altijd goed uit te zoeken en op schrift te stellen.

Beslag doe je niet zoveel aan, maar ik kan mij niet voorstellen dat dit onaangekondigd is gebeurd.

wilma84

Klopt. Echter de beslaglegger geeft aan dat het beslag nog loopt ondanks eerdere berichten van Incassade.

crazyme

Reden te meer om incassade te passeren.

M. Getkate

Ongelezen bericht door M. Getkate »

Beste Wilma84,

Ik heb kennisgenomen van de discussie. Graag zou ik willen bekijken wat er hier is misgegaan. Zou je het dossiernummer willen mailen naar [email protected]? Ik zal er op toezien dat er snel naar de zaak wordt gekeken.

Met vriendelijke groeten,
Incassade

Mark Getkate
Directeur Legal & Compliance

wilma84

Mark, ik stuur u gelijk de gegevens.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Als men als deurwaarder onterecht beslag legt - http://www.kbvg.nl/1187/ik-heb-schulden ... edure.html - dien dan vooral een klacht in.

Dat kan - als ze inderdaad fout zitten en weigeren het op te lossen - kan het gevolgen hebben voor de deurwaarder(s)

wilma84

Bedankt voor de info.
Ik wacht morgen nog af of Incassade contact met me opneemt. Vandaag in iedergeval niet.

Gesloten