Ik heb een incasso van een incassobedrijf gekregen, deze gaat over een maandtermijn ziekenfonds van Agis van juli-sept. 2003
Moet ik deze nu nog betalen?
Help ik leef van een bijstandsuitkering met3 kindjes en dan is 189 euro best veel
Wie heeft er advies voor mij
Groet Fechede
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Incasso Agis
Re: Incasso Agis
volgens mijn is het verjaart
kijk eerst eens in je oude bankafschriften of deze niet is betaald. Agis heeft er een handje van om met hele oude rekeningen te komen ook al zijn ze betaald ze hebben dat bij mij ook al eens geprobeerd maar omdat ik mijn bankafschriften nog had kon ik het zo nazoeken.
Mocht je inmiddels van bankrekeningnr veranderd zijn Let dan op want hoe vaak je ook aangeeft dat het bankrekeningnr. is gewijzigd ze storten toch nog op een ander bankrekeningnr. en ze halen ook van dat oude nr je maandelijkse premie.
Dus het archief in met oude bankrekeningoverzichten.
wat ik ook vreemd vindt is dat het gaat over Juli-September dit is 3 maanden een normale premie gaat per maand.
Mocht je inmiddels van bankrekeningnr veranderd zijn Let dan op want hoe vaak je ook aangeeft dat het bankrekeningnr. is gewijzigd ze storten toch nog op een ander bankrekeningnr. en ze halen ook van dat oude nr je maandelijkse premie.
Dus het archief in met oude bankrekeningoverzichten.
wat ik ook vreemd vindt is dat het gaat over Juli-September dit is 3 maanden een normale premie gaat per maand.
-
Guardian72
- Contacteer:
Klinkt bijna als oplichting.
Duik inderdaad in je papieren - en stuur agis een brief met vraag om opheldering.
Beetje laat, 2003...
Duik inderdaad in je papieren - en stuur agis een brief met vraag om opheldering.
Beetje laat, 2003...