| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Incasso door datingsite, schande!
-
Henk Bakker
Incasso door datingsite, schande!
Ik heb mij voor een proef van een maand ingeschreven bij de datingsite Zoetermeer-Stedendating. Nu blijft men na die maand gewoon opnieuw incasseren. Het lijkt erop dat meedere datingsites zich met deze praktijken bezighouden! Schandalig dat ik mogelijk is. Inmiddels heb ik aan mijn bank om een stornering gevraagd, want dit is gewoon misleiding en lijkt op oplichting.
-
Deurwaarder Mark
Re: Incasso door datingsite, schande!
Had je na die maand proef niet gewoon op moeten zeggen?
-
Henk Bakker
Je word gelokt met een proefmaand, en plotseling blijk je een overeenkomst voor onbepaalde tijd te zijn aangegaan. Dit lijkt mij pure misleiding!
-
seagoing racer2
Beste,
Als er in het contract of voorwaarden staat dat je moet opzeggen om er een einde aan te maken, ben je toch het geld verschuldigd.
Heb je behalve de stornering, inmiddels ook opgezegd ?
Dit is de standaard truc van de datingsites.Je word gelokt met een proefmaand, en plotseling blijk je een overeenkomst voor onbepaalde tijd te zijn aangegaan. Dit lijkt mij pure misleiding!
Als er in het contract of voorwaarden staat dat je moet opzeggen om er een einde aan te maken, ben je toch het geld verschuldigd.
Heb je behalve de stornering, inmiddels ook opgezegd ?
-
Henk Bakker
Inmiddels heb ik bericht gekregen dat het bedrag wordt teruggestort door de dating site. Uit coulance.... Ik heb begrepen dat meerdere datingsites zo werken, dus pas op! Het is allemaal heel sneaky!
Pas ook maar op voor datingburo Up2date Als je daar eenmaal hebt getekend zit je er aan vast Bedenktijd en proeftijd hebben ze niet Zelfs als je binnen 8 dagen wilt annuleren zit je aan hoge kosten vast Ik ben zelf zo stom geweest om te tekenen na een 2 uur durende sessie waar zo op je ingepraat wordt dat je wel moet tekenen met als gevolg dat ik nu aan het rechten ben over die annuleringskosten Dit vind ik nu oneerlijke handelspraktijken