LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] incasso door intrum justitia /IDDINK VOORTGEZET ONDERWIJS BV

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
peter houtkoop

incasso door intrum justitia /IDDINK VOORTGEZET ONDERWIJS BV

Ongelezen bericht door peter houtkoop »

Geacht Forum,

Onlangs kreeg ik van itrum justitia bijgevoegde aanmaning aangaande diverse openstaande fakturen.
In hun schrijven geeft itrum justitia, zoals u kunt lezen, geen specificatie waaruit de vordering(en) zou zijn opgebouwd. Men wordt als het ware verzocht om blindelings aan deze incasso te voldoen.

In mijn reactie aan intum justitia heb ik aangegeven dat wij een blinde betaling absoluut niet zullen verrichten, mede gezien het feit dat wij ons niet kunnen herrineren dat wij, aangaande deze vordering(en), ooit enig schrijven hebben ontvangen.

Misschien is het een goede zaak deze handelswijze van intrum justitia eens nader te onderzoeken: hoevelen zullen bij het zien van een dergelijke brief direct overgaan tot het betalen om hoge(re) kosten te vermijden?

in afwachting van uw reactie, verblijf ik met vriendelijke groet en wens u veel succes met uw uitstekende programma,

Peter Houtkoop.

P.s. de brief en mijn reactie aan intrum justitia stuur ik separaat.

karr-1

Re: incasso door intrum justitia /IDDINK VOORTGEZET ONDERWIJS BV

Ongelezen bericht door karr-1 »

Als je je post net zo behandeld als je berichten schrijft dan kan ik me voorstellen dat er iets kwijt raakt.

Maar kunnen ze bij Intrum geen specificatie geven dan? Of het bedrijf waar de vordering vandaan komt?

Gesloten