| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Incasso NUON
-
Wim van Logten
Incasso NUON
Gisteren ontving ik een mail met de jaarafrekening van Nuon. Het maandbedrag van 90 euro was verhoogd naar 7696,78 euro. Toen ik deze morgen belde vertelde men doodleuk dat het bedrag al was afgeschreven en dat ik zelf maar via de bank moest regelen dat het bedrag teruggestort werd. Je begrijpt dat er een machtiging in getrokken zal worden. 
-
Annikaatje
Re: Incasso NUON
Flinke eindafrekening...Wim van Logten schreef:Gisteren ontving ik een mail met de jaarafrekening van Nuon. Het maandbedrag van 90 euro was verhoogd naar 7696,78 euro. Toen ik deze morgen belde vertelde men doodleuk dat het bedrag al was afgeschreven en dat ik zelf maar via de bank moest regelen dat het bedrag teruggestort werd. Je begrijpt dat er een machtiging in getrokken zal worden.
-
Wim van Logten
Tot nu toe zat ik er ook warmpjes bij!
-
Annikaatje
Ja dat geloof ik, als u voor €600 pm verstookt... Even serieus: dat is hoop ik een foutje in de berekening??Wim van Logten schreef:Tot nu toe zat ik er ook warmpjes bij!
-
Wim van Logten
Ons verbruik is minder geworden en men geeft toe dat er iets fout gegaan is.
-
Vattenfall Webcare
- verified
Beste wim van logten,
Op dit forum lezen wij uw klacht over de hoogte van het nieuwe termijnbedrag. Dit bedrag is wel erg hoog. Hier moet sprake zijn van een vergissing aan onze kant. Onze verontschuldigingen hiervoor.
We passen het termijnbedrag graag voor u aan en controleren dan ook direct of alles nu goed staat. Ook zoeken we graag uit waarom het is misgegaan om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurt. Kunt u ons een privébericht sturen met uw adres of een e-mail sturen naar [email protected]? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Barry
Nuon Webcare
Op dit forum lezen wij uw klacht over de hoogte van het nieuwe termijnbedrag. Dit bedrag is wel erg hoog. Hier moet sprake zijn van een vergissing aan onze kant. Onze verontschuldigingen hiervoor.
We passen het termijnbedrag graag voor u aan en controleren dan ook direct of alles nu goed staat. Ook zoeken we graag uit waarom het is misgegaan om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurt. Kunt u ons een privébericht sturen met uw adres of een e-mail sturen naar [email protected]? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Barry
Nuon Webcare