Hallo,
Ten eerste een stelling; incassobureau's zijn te passief als het gaat om het ondernemen van actie tegen wanbetalers!
Ten tweede een oproep; Is uw incassobureau actief in het onderhouden van contact met de schuldenaar, laat dan even een bericht achter.
Waarom? Wij zijn in zee gegaan met alweer het 3e incassobureau maar ook nu wordt er te weinig actie ondernomen; enkel al ik de druk opvoer wordt er contact opgenomen met de wanbetaler. Als ik niks van me laat horen dan gebeurt er niks, geen update, geen contact en geen betaling.. Het gaat hier overigens om verschillende incasso opdrachten.
Op dit moment loopt er een procedure tegen een klant van ons. De betreffende debiteur komt telkens weer met smoesjes waardoor ik nu al 2 jaar wacht op een bedrag van 1800,00 euro! Verder heb ik als webdesigner werk voor een klant verricht voor een bedrag van ruim 200,00 euro. De klant blijkt bewust foute adresgegevens te hebben overhandigd. De conclusie is dat ik wederom kan fluiten naar mijn centen. Wie helpt ons?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Incassobureau's
-
Re: Incassobureau's
Je zou natuurlijk ook zelf een beetje onderzoek kunnen doen ipv iedereen maar op z'n woord te geloven.
-
Als je zo mondig bent zoals hier, heb je helemaal geen incassobureau nodig, en kun je zelf achter je geld aan gaan. Scheelt je een hoop kosten.
Weet je dat iederen zomaar een incassobureau kan beginnen ?