LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incassobureau's zijn oplichters.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Istar144

Incassobureau's zijn oplichters.

Ongelezen bericht door Istar144 »

Ik heb een vordering op iemand van 1000 euro en aan een incassobureau gevraagd of ze dat willen invorderen want van een "insider" had ik gehoord dat hij een uitkering had. Ze zijn 3/4 jaar (zogenaamd) bezig geweest om het geld te vorderen, maar ik weet dat het niet waar is, want ik heb van deze "insider" gehoord dat ze pas 6 maanden later bij de gemeente geprobeerd hebben te vorderen. Dat lukte niet omdat toen net een andere gemeente beslag gelegd had op zijn uitkering omdat hij daar fraude gepleegd had. Als ze wel sneller geweest waren had ik in ieder geval nog 6x wat geld gekregen.
Dat geintje kostte me 750 euro aan kosten. Dat is dus 3/4 van het te vorderen bedrag. Weet trouwens iemand of dat zo'n groot bedrag mag zijn? Ik vind het dus laaielichters!!!!!

Gast

Re: Incassobureau's zijn oplichters.

Ongelezen bericht door Gast »

Dom dom, voor je een incasso buro inschakelt maak je toch afspraken over tijden en kosten.

Incasso buro's denken wel veel aan zichzelf. En incasso buro's hebben ook zeker een doel voor mensen die hun rekeningen gewoon niet betalen.

Gast

Een incassobureau dat op een eerlijke manier zakendoet?

Moet nog uitgevonden wroden, volgens mij.

Gast

ik heb laatst ook een brief gehad van een incasso organisatie...
IMA business Support BV.

ik schrok, want dit was de eerste keer dat ik zo'n brief kreeg.
ik belde om alles toe te lichten, we hebben dit op kunnen lossen. ik mocht in 3x betalen zonder rente... ik hoor vaker dat zij niet erg mensvriendelijk zijn, ze zitten er natuurlijk ook niet voor niets, maar deze mensen waren erg vriendelijk.

Sentinel@home

Ongelezen bericht door Sentinel@home »

Je kan de wanbetaler toch ook laten opdraaien voor het te incasseren bedrag met daar bovenop de incassokosten.

dus het te incasseren bedrag zou moeten zijn 1750 euro

Steph

Ongelezen bericht door Steph »

Boven verwachtingen: http://www.raetsincasso.nl/

Gast

Barend ben je nu Steph :lol:

Gesloten