Voorkant:

Achterkant:

Even een korte uitleg. Ik ben in 2009 klant geworden bij Tringg... een simonly provider, het merk wat achter Tringg zit is 6Gmobile. In november 2010 ben ik van Tringg naar Vodafone gegaan i.c.m. nummerbehoud.
Toevallig ben ik vorige week overgegegaan naar Simyo.
Tringg is als virtueleprovider overgenomen door Simyo (KPN). Ik vermoed dat er misschien hier een kink in de kabel zit (vermoeden heh). Bovendien heb ik nooit post meer van hun ontvangen na mijn opzegging. Sterker nog... de enig post die ik van hun ontvangen heb is mijn contract met simkaart ergens in september 2009...
De factuurperiodes kloppen voor geen meter want ik zat begin 2011 helemaal niet bij Tringg/6Gmobile. En bovendien kan je niet over naar een andere provider wanneer je nog betalingen open hebt staan. Omdat Tringg niet meer bestaat lijkt het me behoorlijk lastig om na te kunnen gaan hoe of wat.
Ik heb vrijdag 9 december contact gehad met Webcasso en ze geven aan dat ze 1,5 week geleden de facturen van Tringg hebben ontvangen (maar die bestaat sinds april/mei niet meer en is Simyo geworden) en deze naar mij zullen e-mailen. Dit is niet gebeurd en ik kan dus weer dat dure 0900 nummer bellen van 80 cent per minuut.
Ondertussen heb ik wel een bevestiging van mijn opzegging gevonden in een oude mailbox:

En van Vodafone heb ik digitale facturen van de periode januari tot april van 2011 gekregen, omdat ik toen klant bij hun was en niet bij Tringg.
Wat kan ik nu het beste doen? Een voorbeeldbrief downloaden en deze opsturen zoals deze?: http://www.trosradar.nl/index.php?id=84 ... howUid]=44
Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren.