hallo ik ben marina ik krijg nu al een maand of 3 dreigingen van de intermedia of ik een constand wisselend bedrag over wil maken 199,95.- aan gezein ikniks gekocht of besteld heb betaal ikniks klinkt aan nemelijk toch ga ookniet na de winkel toe om de spullen mee te nemen zonder betaling......
maar goed ik heb de eerste x gedacht van goh zal wel verkeerd zijn gegaan foutje van hun kant.
2 e x begon ik toch te twijfelen of het wel een foutje was en heb de kvk op gebeld waar ze wel in geschreven staan maar er werd me vriendelijk mede gedeelt dat de hele firma intermedia bv een grote oplichtings praktijk is en werd me aan bevolen de politie te bellen en niet te betalen.
dus ik bel politie en leg het uit werd me gezegt datik niet moest betalen als ik dat wel deed kon ik gelijk aan gifte komen doen
nou hoe gek moet je zijn???
maar er gaat nu net amper 2 weken over heen en heb de bedreiging te pakken ze dreigen met incasso s evt gerechtsdeurwaarders en loonbeslag..........
de beste mensen hebben geen tel nr op het papiertej gezet laat staan een email adres of contact persoon want die zou ik dus nu inmiddels wel moetten hebben he na 8 brieven!!
ik wordt er helemaal knetter van wie kan zich in mijn verhaal vinden?? hoor het graag
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] intermedia bv
Re: intermedia bv
Marina,
Incassobureau hebben geen poot om op te staan. Het enige wat ze kunnen doen is dreigen met van alles en nog wat en daar zijn ze goed in. Niets van aantrekken. Ze kunnen niet zomaar loonbeslag leggen. Daarvoor moeten ze eerst naar de rechter. Dat loopt via officiële gerechtsdeurwaarder. Daar zullen ze moeten laten zien dat jij werkelijk iets besteld hebt en ontvangen
Natuurlijk is het bedreigend met alles wat ze op papier dreigen te zullen gaan doen. Alleen kunnen ze dat niet waar maken. Meestal des harder ze "schreeuwen", des te minder poten onder het verhaal. Ik zou bij de Kamer van Koophandel het adres van deze firma opvragen en een pittige aangetekende brief schrijven dat je van niet van hun praktijken gediend bent, niets besteld hebt, niets gaat betalen en als ze doorgaan je aangifte bij de politie gaat doen wegens oplichting.
Vladja
Incassobureau hebben geen poot om op te staan. Het enige wat ze kunnen doen is dreigen met van alles en nog wat en daar zijn ze goed in. Niets van aantrekken. Ze kunnen niet zomaar loonbeslag leggen. Daarvoor moeten ze eerst naar de rechter. Dat loopt via officiële gerechtsdeurwaarder. Daar zullen ze moeten laten zien dat jij werkelijk iets besteld hebt en ontvangen
Natuurlijk is het bedreigend met alles wat ze op papier dreigen te zullen gaan doen. Alleen kunnen ze dat niet waar maken. Meestal des harder ze "schreeuwen", des te minder poten onder het verhaal. Ik zou bij de Kamer van Koophandel het adres van deze firma opvragen en een pittige aangetekende brief schrijven dat je van niet van hun praktijken gediend bent, niets besteld hebt, niets gaat betalen en als ze doorgaan je aangifte bij de politie gaat doen wegens oplichting.
Vladja
Hoi Marina,
Ik zit met het zelfde probleem, ook ik heb een factuur, bet.herinnering en aanmaning met bedreigingen van incasso-, gerechts- en loonbeslag gekregen. Ik heb al 2x een aangetekend schrijven gestuurd, kan via tpg zien dat het afgehaald is maar krijg ook geen reactie alleen maar aanmaningen ook voor € 199.95. Heb ook een boze mail gestuurd, maar ze hebben inderdaad geen tel. nummer. Ben wel blij dat ik niet de enige ben! Ik weet inderdaad ook niet wat ik nog meer moet doen!
Ik hoop dat er nog meer mensen met dit zitten zodat we gezamelijk iets kunnen ondernemen.
groetjes,
grid
Ik zit met het zelfde probleem, ook ik heb een factuur, bet.herinnering en aanmaning met bedreigingen van incasso-, gerechts- en loonbeslag gekregen. Ik heb al 2x een aangetekend schrijven gestuurd, kan via tpg zien dat het afgehaald is maar krijg ook geen reactie alleen maar aanmaningen ook voor € 199.95. Heb ook een boze mail gestuurd, maar ze hebben inderdaad geen tel. nummer. Ben wel blij dat ik niet de enige ben! Ik weet inderdaad ook niet wat ik nog meer moet doen!
Ik hoop dat er nog meer mensen met dit zitten zodat we gezamelijk iets kunnen ondernemen.
groetjes,
grid
InternetOplichting is een initiatief van 2dehands.nl en 2dehands ...
04051793 0000 Intermedia BV 04071254 0000 LIS BV 04068223 0000 Ber BV 04068222
0000 Solidare BV 02080291 0000 Credi BVio 04074267 0000 ...
internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB. cgi?board=Internetbedrijven;action=display;num=1108374826 - 82k -
http://internetoplichting.nl/cgi-bin/ya ... 26;start=0
Klik op bovenstannde link en lees het hele verhaal. Intermedia komt voor op pagina 3.
Zoek anders zelf Intermedia BV eens op http://www.google.nl/
Succes
mvrg
CB
04051793 0000 Intermedia BV 04071254 0000 LIS BV 04068223 0000 Ber BV 04068222
0000 Solidare BV 02080291 0000 Credi BVio 04074267 0000 ...
internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB. cgi?board=Internetbedrijven;action=display;num=1108374826 - 82k -
http://internetoplichting.nl/cgi-bin/ya ... 26;start=0
Klik op bovenstannde link en lees het hele verhaal. Intermedia komt voor op pagina 3.
Zoek anders zelf Intermedia BV eens op http://www.google.nl/
Succes
mvrg
CB