LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] interpartes/ing

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
vinnieboy

interpartes/ing

Ongelezen bericht door vinnieboy »

interpartes 100% fout bezig,ze proberen zonder toestemming van de rechter geld bij familieleden te halen.
wat ik over hun lees is niet best en vraag mij af waarom de ing eigenlijk staatssteun heeft gekregen als je dit soort praktijken uitbeoefent.
zijn er nog meer mensen die dit soort praktijken van ing en interpartes incasso hebben meegemaakt.
laten we on s verenigen met zijn allen want deze mensen moeten echt gestopt worden.
ik lees de gekste dingen over dit incassobureau die 100% onderdeel is van ing.
ze maken zich schuldig aan afpersing en fraude.

JDII

Re: interpartes/ing

Ongelezen bericht door JDII »

Gewoon de tering naar de nering zetten en je rekeningen op tijd betalen. Maar ik weet het, de flatscreen, de BMW, vakanties, drank, sigaretten, het is allemaal zooooo verleidelijk.....

vinnieboy

ik weet niet waar jij het over heb,maar zo zit het dus even niet.
er word gefraudeerd met persoonsgegevens bij de ing,en niet zo n klein beetje ook.
google eens interpartes incasso en je zal het zien,of werk je zelf bij de ing

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Heb je een specifieke vraag? Of is je klacht gebaseerd op wat je op het internet gelezen hebt?

vinnieboy

nee,zelf meegemaakt. er was ineens een rekening op mijn naam,waar geld opgestort werd en afgehaald met een pasje waar ik geen weet van heb en er werd op plaatsen gepind waar ik in mijn hele leven nog nooit ben geweest.
ook een rekening van ing waar ik nog geld op had staan is ineens verdwenen!!
heel vaag,en nu dus interpartes die voor deze valse rekening geld wil innen.
ik wil dit niet betalen want heb er niks mee te maken,maar nu benaderen ze dus zelfs ook al familieleden om hun verantwoordelijk te stellen.
daarna ben ik op int.net gaan kijken en toen zag ik pas wat int.partes voor malafide streken uithaald.

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

nee,zelf meegemaakt. er was ineens een rekening op mijn naam,waar geld opgestort werd en afgehaald met een pasje waar ik geen weet van heb en er werd op plaatsen gepind waar ik in mijn hele leven nog nooit ben geweest.
ook een rekening van ing waar ik nog geld op had staan is ineens verdwenen!!
heel vaag,en nu dus interpartes die voor deze valse rekening geld wil innen.
ik wil dit niet betalen want heb er niks mee te maken,maar nu benaderen ze dus zelfs ook al familieleden om hun verantwoordelijk te stellen.
daarna ben ik op int.net gaan kijken en toen zag ik pas wat int.partes voor malafide streken uithaald.
Ik moet zeggen een redelijk vaag verhaal.

Als er rekeningen op jouw naam worden geopend of gesloten lijkt me dat je dit in eerste instantie meldt bij ING. Normaalgesproken wordt er dan een onderzoek naar fraude opgestart, en doe je ook aangifte hiervan bij de politie.
Dan worden ook de betrokken rekeningen en pasnummers geblokkeerd, en krijg je een eventueel tijdelijk nieuw nummer en nieuwe pasje.

De incasso afdeling komt eventueel pas om de hoek kijken, na afhandeling van het onderzoek

kuklos

Inderdaad een vaag verhaal. Eerst loopt de topic starter af te geven op een incassobedrijf zonder specifiek aan te geven waar het over gaat. En nu dit?
Heb je op dat moment de ING ingelicht en aangifte gedaan bij de politie?

vinnieboy

het is idd een vaag verhaal,maar ik kan er niks aan doen.er is aangifte gedaan en een advocaat is er ook mee bezig,maar nog worden familieleden lastig gevallen en er worden zelfs rare verhalen door interpartes tegen me familieleden verteld.
er word dan ook weer aangifte gedaan van laster en smaad,ik snap dat jullie het vaag vinden,maar ik vind het ook heel vaag,maar moet er wel wat mee doen.
en tuurlijk geef ik af op interpartes en ing,dat isd toch logisch.
je moet het zelf eerst eens mee maken en dan oordelen

kuklos

En het zal een vaag verhaal blijven zolang je op deze wijze blijft posten. Kom eens met het gehele verhaal, vanaf de start. Dan kunnen we wellicht jou helpen en in elk geval een oordeel vormen.

colinv

Ongelezen bericht door colinv »

mijn zoon heeft deze week precies hetzelfde meegemaakt,een pas van ing die hij allang niet meer gebruikt er is door ing op 23 februari een verkeerde storting gedaan van 25oo euro en meteen diezelfde dag er af gehaald,hoe kan mijn zoon weten dat er net op die dag een verkeerde storting is gedaan en het er dan afhalen,nu ook via interpartes een rekening gekregen van 3000 euro,500 incassokosten.waarschijnlijk werkt er een crimineel bij de ING die dit veroorzaakt. want degene waar het geld van is is daar voor verzekerd.dus en geld teug van de verzekering en zelf het bedrag er af gehaald!!!

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Komt allemaal wel erg dicht in de buurt dat passen en rekeningen worden "uitgeleend" om ( crimineel ) geld te storten en vervolgens er weer af te halen.

Vooraal jongeren worden hervoor geronselend

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Als de rekening lang niet werd gebruikt, waarom dan niet opgezegd want hij moet wel gewoon blijven betalen voor gebruik.

colinv

dat zo vreemd zijn ,dan gaan die mensen toch geen aangifte doen?het was een verkeerde storting van de ING! EN,nee hij heeft die pas niet laten blokkeren omdat er toch geen geld meer op kwam.niet slim,maar dat is achteraf gelul.
Maar het is wel frapant dat iemand op dit forum hetzelfde heeft meegemaakt in deze periode.
Heb nu een advocaat in handen genomen en hoop dat deze crimineel opgepakt wordt,zodat andere mensen hier niet de dupe van worden.

colinv

heb ook \om camera beelden gevraagd bij interpartes ,want dan zie je toch wie het geld er heeft af gehaald?hun zeggen:dat is te lang geleden,die hebben ze niet meer!ja he zo kan ik het ook!!!

Mw. vd Sponge

Ongelezen bericht door Mw. vd Sponge »

Hier precies hetzelfde ! Juli 2011....
Dus iedereen kan het wel hebben over "fraudeurs" maar er is gewoon iets niet goed bij de ING.
En wat ?????
Ik heb al een dame op leeftijd, dus wat hier gezegd wordt verbaasd mij dan ook.
Interpartes is een louche partij, en ING idem.
Wanneer ik de camera beelden opvroeg (praktisch een dag na het voorval) "kon" dit niet meer, want de beelden werden gewist ?!
En de politie zei letterlijk "we willen niet de kleine visjes maar de grote vissen".

Sorry hoor, 1 woord : SCHANDALIG !

Gesloten