LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Intrum Justitia en container cleaning nederland

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.

Max Laadvermogen

Re: Intrum Justitia en container cleaning nederland

Ongelezen bericht door Max Laadvermogen »

Niet betaald voor ongevraagde diensten of niet verrichte diensten? Met als gevolg problemen met Intrum Justitia? Gewoon negeren. Zie verder op http://home.wanadoo.nl/utopia.nu/dossier/timelife/

Michael Collins

Re: Intrum Justitia en container cleaning nederland

Ongelezen bericht door Michael Collins »

Goed nieuws voor CCN slachtoffers: Intrum Justitia doet geen zaken meer met CCN. Daardoor hebben alle aanmaningen/bedreigingen geen effect meer.
Mail me met je klact: ik ben bezig materiaal te vverzamelen met het oog op een rachtzaak. CCN moet uit de lucht!

ursela vogt

Re: Intrum Justitia en container cleaning nederland

Ongelezen bericht door ursela vogt »

Waardeloos!!!!!!

Als je de container vlak naast de brievenbus hebt staan, dan kunnen ze wel een briefje in de bus doen met de medeling dat de container niet is gereinigd, omdat deze niet aan de weg stond!, maar dan niet even de container meenemen om hem te reinigen.

Helft van de tijd word deze niet schoongemaakt. Zo ja dan ligt de hele straat vol met troep!
Als je belt om eraf te willen, krijg je een nieuw schoonmaakschema!

loncela
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 dec 2003 13:51

Re: Intrum Justitia en container cleaning nederland

Ongelezen bericht door loncela »

Ook ik heb problemen met een container cleaning bedrijf. Vincent Container Cleaning. Ik heb alleen nog niks betaald omdat ik inmiddels een ander rekeningnummer heb. Ik was te laat met het beeindigen van het contract en nu willen ze het geld voor een volgend jaar. Ik heb hen een aangetekende brief gestuurd dat ik onder het contract uit wil omdat zij zich niet aan hun deel van het contract hebben gehouden (dus het schoonmaken van de container). Hierop hebben ze niet gereageerd en ze sturen mij een brief dat ik het bedrag moet overmaken of anders wordt het uit handen gegeven aan een incassobureau. Nou ze doen hun best maar.

Gesloten