LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Intrum Justitia en termijnen

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Toaster

Intrum Justitia en termijnen

Ongelezen bericht door Toaster »

Zaterdag had ik voor het eerst een brief van Intrum Justitia op de mat liggen; gelijk een aankondiging tot dagvaarding.

Na wat speurwerk ben ik erachter gekomen dat de opdrachtgever Sanoma is. Via TNT verhuisservice heb ik netjes de verhuizing gemeld en het betreffende blad ging mee. In maart ontving ik het blad niet meer, maar toen is er geen belletje afgegaan. Dat ging dus afgelopen zaterdag wel af. Blijkbaar zijn de rekeningen naar het oude adres gegaan, inclusief de eerste brieven van Intrum. De bewoners hebben blijkbaar bij Intrum aan de bel getrokken waarna ik dus deze aankondiging in de bus kreeg.

Deze brief was 8 september verzonden en kwam 13 september bij mij binnen. In de brief werd een termijn genoemd van 24 uur. Bij betaling voor 10 september zou ik onder de deurwaarder uit kunnen komen. Nu weet ik dat TNT post traag is, maar 5 dagen geloof ik niet. Naar mijn idee heeft Intrum met de data lopen sjoemelen. De termijn van 24 uur lijkt mij uberhaupt belachelijk. Iemand ervaringen met dit soort termijnen en praktijken?

Sjors_B

Re: Intrum Justitia en termijnen

Ongelezen bericht door Sjors_B »

er achter komen wat het bedrag van sanoma is en dit dan betalen aan sanoma. sanoma ook vragen wat uw adres is in hun administratie.

IJ mag graag schreeuwen en dreigen

Gesloten