LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Intrum Justitia

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
punked

Intrum Justitia

Ongelezen bericht door punked »

ik kreeg vorige week een brief van Intrum Justitia, of ik wel even € 50,00 over wilde maken, het mocht ook in 2x. Ik had geen idee wie nog geld van me kreeg, dus een belletje gewaagd naar Intrum, helaas was daar een hele lange rij wachtenden dus maar naar diegene gebeld wie Intrum had ingehuurd. Deze wist dus ook niet hoe ze op het idee kwamen om mij zo,n brief te sturen maar ze zou het uitzoeken. we wachten af

bachanaal

Re: Intrum Justitia

Ongelezen bericht door bachanaal »

intrim justitia incasseert meestal betalingsachterstanden voor energiebedrijven of verrekeningen van de jaarafrekening.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Bellen zou ik niet direct doen.

Wel schrijven of mailen.

Vraag of zij de vordering kunnen specificeren, daar je schijnbaar geen idee hebt waar dit van is.

Doe in ieder geval niet niets.

punked

het bedrijf waar ze voor incasseerden was een onderdeel van Sanoma. dit is een uitgeversbedrijf. en het was heel verstandig om te bellen met Sanoma omdat zij nu de zaak gaan uitzoeken, want zij wisten nergens vanaf. :mrgreen:

Pavlova

Ongelezen bericht door Pavlova »

En toch is het verstandig om ook schriftelijk te reageren en niet af te wachten. Dit gaat nog te vaak mis en dan heb je geen poot om op te staan.

punked

na een paar dagen kreeg ik een brief van Intrum Justitia dat ze fout zaten. dus het heeft wel degelijk geholpen om met het desbetreffende bedrijf contakt op te nemen. brief heb ik natuurlijk wel bewaard

Gesloten