LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Intrum Justitie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Marijke154

Intrum Justitie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Marijke154 »

Hallo,

Ik heb inderdaad een nota van Vodafone te laat betaald en je krijgt dan te maken met Intrum Justitia in deze. Je spreekt met hun een betalingsregeling af en je betaald alles netjes op tijd. Maar wat blijkt, bij Intrum Justitia heeft men de betaling 5 maanden op de plank laten liggen waardoor er bij BKR een notering staat met achterstand. Ik kwam er achter doordat ik een toetsing van BKR had aangevraagd via de bank en ook netjes gekregen. Toen is de bal aan het rollen gegaan.Na veel heen en weer telefoontjes is het nu zover dat Intrum Justitia inderdaad aan Vodafone heeft vertels dat de hoofdsom inderdaad binnen is. En dat na 5 maanden.Als Vodafone en ikzelf er niet achterheen wasren gegaan dan had het nog wel even doorgesudderd.Ik vind dit te schandalig voor woorden.

bodejosm43

Re: Intrum Justitie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Als het onderwerp Intrum Justitia is, en niet Vodafone, waarom kan dit dan niet onder het onderwerp Intrum Justitia vallen? De variaties op de schrijfwijze van hun naam zijn inmiddels niet meer op de vingers van 1 hand te tellen.

Niettemin kan ik je kwaadheid richting incassobureau wel voorstellen. Maar niet getreurd, ze worden morgen flink door de mangel gehaald in de televidie-uitzending van Radar.

Gesloten