Intrum heeft al een een jaar of 4 een invordering op mij. Alle cijfers kloppen en ik betaal al deze tijd keurig elke maand de 35 euro.
Ik heb dus nog nooit een maand gemist of te laat betaald of uitgesteld of wat dan ook, never.
Echter krijg ik al die tijd elke 3 a 4 maanden eerst een email "u heeft uw betaling afspraak gemist, betaal binnen 2 dagen" gevolgd door dezelfde melding via een brief. Ook zou de rente weer gaan lopen.
Inloggen via de website gaat al maanden niet meer maakt niet uit welke inlog gegevens ze ook sturen met de eerst genoemde email.
Ik heb al meerdere keren mijn ongenoegen geuit hierover bij Intrum (altijd kalm en beheerst). De laatste keer afgelopen eind januari ook dat ik niet kan inloggen dit probleem werd bevestigd aan de telefoon en zou snel worden opgelost.
Nu, moet ik ze maar gewoon negeren de volgende keer? ze moeten toch in het systeem kunnen zien dat ik elke keer weer heb gebeld met deze klacht?. De eerste keren ga je twijfelen en slaat de schrik je om het hart, nu is het gewoon irritant.
P.s. Dit is het laatste jaar.
![Smile :)](./../images/smilies/icon_smile.gif)