LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kinderparade
kinderparade
Een aantal maanden heb ik met mijn stomme kop een abonnement genomen bij kinderparade. Ze stuurde iemand langs de deur met een leuk verhaaltje over boekje en interessante dingen voor kinderen. Nou de pakketten vielen dus zwaar tegen en in december heb ik hun een brief gestuurd dat ik niets meer wenste te ontvangen. Volgens hun moest ik nog wel het laatste termijn betalen want ik had te laat op gezegd. Dat heb ik gedaan. Kreeg van hun ook netjes een brief dat ik opgezegd had. Maar wat schets mijn verbazing, krijg ik deze maand weer een acceptgiro van hun en of ik even voor 10 maart wilde betalen. Ik bellen, wat blijkt krijg ik constant een ingesprektoon. Wat nu?? Want ik ben absoluut niet van plan te betalen.
Re: kinderparade
niet betalen !
desnoods nog een briefje sturen met daarbij een kopie van die opzegbevestiging van dat bedrijf.
verder geen tijd,energie en geld aan besteden.
desnoods nog een briefje sturen met daarbij een kopie van die opzegbevestiging van dat bedrijf.
verder geen tijd,energie en geld aan besteden.
Re: kinderparade
EMI,
Beetje onbeschoft om alleen met hoofdletters te typen. Heb jij weleens van forum-etiquette gehoord, of heb jij daar geen boodschap aan?
Beetje onbeschoft om alleen met hoofdletters te typen. Heb jij weleens van forum-etiquette gehoord, of heb jij daar geen boodschap aan?
Re: kinderparade
En nog iets, EMI, de pakketten die jij aan de deur krijgt aangeboden, die staat zodanig geregistreerd, dat je er toch niet eeuwig mee weg kunt komen dat je ze niet hebt ontvangen.
Re: kinderparade
ik heb ook geprobeert met kinderparade contact op te nemen en had ook een bezettoon, later probeerde ik het weer, weer hetzelfde. Ik dacht die krijg ik nooit te pakken, totdat mijn telefoon ging. Kinderparade! Ik moet zeggen dat ze dat toch netjes doen, klanten zelf terugbellen als ze in gesprek zijn. Hartstikke netjes !!!!