Ik wordt lastig gevallen door FIAD incasso van Dhr Haverman. Ik zou een lidmaadschap hebben bij Europe card services . Volgens deze meneer niet betaald( mijn man en ik weten nergens van) Direct maar aanmaning en vordering gestuurd door dhr van ruim €80,00. Nu heb ik gelezen op google dat Radar in het verleden deze meneer al eens onder de loep genomen hebben . Nou hij is dus weer/nog steeds bezig om dubieuze vorderingen te sturen. Heb hem gebeld en dan als je zegt dat je eist dat je de stukken wilt ontvangen waarop mijn /mijn mans handtekening zichtbaar is betreft het opeens een vergissing en hadden wij een rekening van€20,00 moeten ontvangen maar ze hebben ons gezocht want we zijn verhuisd?????Nou daar ging hij de fout al in want ik woon dus al ruim 20 jaar op hetzelfde adres. Ik heb een e-mail met mijn eisen naar hem gestuurd .
:644685
Vandaag kregen wij een aanmaning via uw verdrijf in de bus
Wij hebben , omdat wij totaal niet bekend zijn met Discount Card Europe en hebben , omdat wij dachten dat het hier om fishing post ging steeds alles weggegooid .
Ik ben nu toch maar aan het bellen en mailen geslagen omdat ik het wel erg vervelend begin te vinden aanmaningen en dergelijke te ontvangen over iets waar ik totaal niet bekend mee ben .
Ik ben eens gaan zoeken op Google en ben daar toch wel het een en ander aan de weet gekomen over deze malafide onderneming . Tevens heb ik honderden klachten kunnen vinden welke sterk lijken op die van ons . Ingeschreven worden zonder dat men er iets van weet . Ook Radar heeft al eens een onderzoek naar deze beweging ingesteld met zeer dubieuze resultaten.
In de door u gestuurde aanmaning / Sommatie heeft u het over eerdere betaling's verzoeken deze heb ik nooit ontvangen , terwijl ik dagelijks de mail en post behandel .
Ik leg mijn eisen ook bij u neer daar ik geen lid ben bij deze bende en daardoor GEEN geld aan hen verschuldigd ben
Ik eis dat deze vordering van tafel gaat
Ik eis dat een eventuele BKR registratie hierdoor verwijderd wordt
Ik eis van u dat u stopt met het toesturen van aanmaningen/ sommeringen en de daarbij komende kosten
Ik eis schriftelijk via U een bewijs van mijn inschrijving( welke onmogelijk kan bestaan) te ontvangen
Ik eis van U een bewijs van rectificatie te ontvangen waarin ik van U bewijs ontvang dat deze wanstaltige vertoning herroepen
Ik eis deze stukken binnen een tijdsbestek van 7 dagen te ontvangen zodat ik ze e.v.t kan aanbieden bij mijn rechts bijstand verzekering omdat ik , mocht U het op de spits willen drijven, ik mij zal laten bijstaan door een Advocaat . Deze heb ik inmiddels gebeld en zij staat ons graag bij in raad en daad
Tevens zal ik mijn geschil onder de aandacht brengen bij Radar . Hebben ze weer iets leuks omhanden .
A. Kros
Onderstaande brief heb ik naar Discount Card Eruope gestuurd
Goede middag
Vandaag kreeg ik een aanmaning van Fiad incasso op de deurmat i.v.m een Discount Card Europe
Wat voor de duvel denkt u dat u aan het doen bent .
WIJ HEBBEN DEZE PAS NOOIT AANGEVRAAGD . BEN NIET MET U BEKEND
Ik eis van u een rectificatie en dat u aangeeft bij het incasso kantoor dat het hier om een vergissing gaat
Tevens eis ik van u dat als mijn gegevens bij u bekend zijn ik hier een duplicaat per email thuisgestuurd krijg zodat ik kan achterhalen hoe u aan mijn gegevens komt . Beide ,mijn echtgenoot en ik , hebben ons nooit voor uw services gebruik gemaakt en hebben uw post derhalve als fishing mail vernietigd .
Nogmaals mijn eisen aan u: per mail bewijs van mijn inschrijving die volgens u heeft plaats gevonden
Rectificatie richting het incassobureau
verwijdering van onze gegevens uit uw bestand
En nogmaals wij hebben en zullen nooit gebruik maken van uw services
Mocht u in gebreke blijven wat MIJN eisen betreft zou het zeer wel mogelijk zijn dat ik deze wantoestand zal melden bij het televisie program RADAR deze heeft u geloof ik al een onderzocht qua wantoestanden
Deze brief zal ik tevens als bijlage toevoegen in mijn mail naar het incasso bureau
K.Kros
Zijn er meer mensen die klachten hebben over deze
meneer???
Ik heb een rechtsbijstand verzekering dus hij komt maar
Heeft het zin om , als hij blijft vervelen aangifte te doen???
Met vriendelijke groet
Astrid Kros
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht over FIAD incasso enDiscount Card Europe
-
Re: Klacht over FIAD incasso enDiscount Card Europe
Ik zou zeggen: kalmeer een beetje... zoveel drukte is nergens voor nodig en slecht voor je bloeddruk!stroomvreter58 schreef:Ik wordt lastig gevallen door FIAD incasso van Dhr Haverman. Ik zou een lidmaadschap hebben bij Europe card services . Volgens deze meneer niet betaald( mijn man en ik weten nergens van) Direct maar aanmaning en vordering gestuurd door dhr van ruim €80,00. Nu heb ik gelezen op google dat Radar in het verleden deze meneer al eens onder de loep genomen hebben . Nou hij is dus weer/nog steeds bezig om dubieuze vorderingen te sturen. Heb hem gebeld en dan als je zegt dat je eist dat je de stukken wilt ontvangen waarop mijn /mijn mans handtekening zichtbaar is betreft het opeens een vergissing en hadden wij een rekening van€20,00 moeten ontvangen maar ze hebben ons gezocht want we zijn verhuisd?????Nou daar ging hij de fout al in want ik woon dus al ruim 20 jaar op hetzelfde adres. Ik heb een e-mail met mijn eisen naar hem gestuurd .
:644685
Vandaag kregen wij een aanmaning via uw verdrijf in de bus
Wij hebben , omdat wij totaal niet bekend zijn met Discount Card Europe en hebben , omdat wij dachten dat het hier om fishing post ging steeds alles weggegooid .
Ik ben nu toch maar aan het bellen en mailen geslagen omdat ik het wel erg vervelend begin te vinden aanmaningen en dergelijke te ontvangen over iets waar ik totaal niet bekend mee ben .
Ik ben eens gaan zoeken op Google en ben daar toch wel het een en ander aan de weet gekomen over deze malafide onderneming . Tevens heb ik honderden klachten kunnen vinden welke sterk lijken op die van ons . Ingeschreven worden zonder dat men er iets van weet . Ook Radar heeft al eens een onderzoek naar deze beweging ingesteld met zeer dubieuze resultaten.
In de door u gestuurde aanmaning / Sommatie heeft u het over eerdere betaling's verzoeken deze heb ik nooit ontvangen , terwijl ik dagelijks de mail en post behandel .
Ik leg mijn eisen ook bij u neer daar ik geen lid ben bij deze bende en daardoor GEEN geld aan hen verschuldigd ben
Ik eis dat deze vordering van tafel gaat
Ik eis dat een eventuele BKR registratie hierdoor verwijderd wordt
Ik eis van u dat u stopt met het toesturen van aanmaningen/ sommeringen en de daarbij komende kosten
Ik eis schriftelijk via U een bewijs van mijn inschrijving( welke onmogelijk kan bestaan) te ontvangen
Ik eis van U een bewijs van rectificatie te ontvangen waarin ik van U bewijs ontvang dat deze wanstaltige vertoning herroepen
Ik eis deze stukken binnen een tijdsbestek van 7 dagen te ontvangen zodat ik ze e.v.t kan aanbieden bij mijn rechts bijstand verzekering omdat ik , mocht U het op de spits willen drijven, ik mij zal laten bijstaan door een Advocaat . Deze heb ik inmiddels gebeld en zij staat ons graag bij in raad en daad
Tevens zal ik mijn geschil onder de aandacht brengen bij Radar . Hebben ze weer iets leuks omhanden .
A. Kros
Onderstaande brief heb ik naar Discount Card Eruope gestuurd
Goede middag
Vandaag kreeg ik een aanmaning van Fiad incasso op de deurmat i.v.m een Discount Card Europe
Wat voor de duvel denkt u dat u aan het doen bent .
WIJ HEBBEN DEZE PAS NOOIT AANGEVRAAGD . BEN NIET MET U BEKEND
Ik eis van u een rectificatie en dat u aangeeft bij het incasso kantoor dat het hier om een vergissing gaat
Tevens eis ik van u dat als mijn gegevens bij u bekend zijn ik hier een duplicaat per email thuisgestuurd krijg zodat ik kan achterhalen hoe u aan mijn gegevens komt . Beide ,mijn echtgenoot en ik , hebben ons nooit voor uw services gebruik gemaakt en hebben uw post derhalve als fishing mail vernietigd .
Nogmaals mijn eisen aan u: per mail bewijs van mijn inschrijving die volgens u heeft plaats gevonden
Rectificatie richting het incassobureau
verwijdering van onze gegevens uit uw bestand
En nogmaals wij hebben en zullen nooit gebruik maken van uw services
Mocht u in gebreke blijven wat MIJN eisen betreft zou het zeer wel mogelijk zijn dat ik deze wantoestand zal melden bij het televisie program RADAR deze heeft u geloof ik al een onderzocht qua wantoestanden
Deze brief zal ik tevens als bijlage toevoegen in mijn mail naar het incasso bureau
K.Kros
Zijn er meer mensen die klachten hebben over deze
meneer???
Ik heb een rechtsbijstand verzekering dus hij komt maar
Heeft het zin om , als hij blijft vervelen aangifte te doen???
Met vriendelijke groet
Astrid Kros
Ontken gewoon iets schuldig te zijn en vraag om bewijs, meer niet. Verder lekker negeren.