Is er een klachten instantie waar je terecht kunt vanwege een onterechte incasso.
Ik was het niet eens met een voortzetting van mijn mobiele abonnement en heb op aanraden van mijn advocaat (toevallig ook echtgenoot ) expliciet aangegeven dat ik niet akkoord zou gaan met een incasso van een nieuw maandbedrag. Daar zouden ze me dan opnieuw toestemming voor moeten geven wat ik dan niet zou doen.
Tot 2x toe hebben ze toch geincasseerd. Inmiddels is het kwartje wel gevallen en hebben ze excuses gemaakt en terug gestort (1 had ik niet kunnen stoneren) maar toch wil ik ze " aangeven" dat ze misbruik maken van de eerder gegeven toestemming. Al met al heeft dit toch een tijd geduurd en ik denk als de faxen niet van een advocaten kantoor afkomstig waren geweest dat het dan nog wel eens een incassoburo had kunnen opleveren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klachten instantie
Re: Klachten instantie
kijk of er een geschillencommissie is voor telefoonaanbieders. Daar zou je misschien je klacht kunnen indienen.