Circa 10 jr geleden een TV gekocht onder de voorwaarden van Prime Line ( Laser Services). Op dat moment ging dat helaas niet anders. Ongevraagd heb ik toen creditkaarten ontvangen. Voor dit gebruik wordt er maandelijks een bedrag van je rekening afgeschreven. Aangezien ik hier niet om had gevraagd of getekend, heb ik regelmatig getracht dit op te zeggen. In september 2005 heb ik een schrijven ontvangen van LS waarin zij te kennen geven dat de opzegging een feit is. Tevens heb ik in datzelfde jaar een brief van LS ontvangen waarin zij aangeven dat ik zou hebben aangegeven dat ik een ander bankrekeningnummer zou hebben???? Ook heb ik een brief ontvangen waarin zij aangeven dat de creditkaarten geblokkeerd worden, omdat er een wijziging is opgetreden in de privesituatie tussen mij en mijn vrouw???? Ik heb LS dan ook verzocht om de bewijzen waaruit dit zou moeten blijken, mij op te sturen. Natuurlijk heb ik deze nooit ontvangen. Na verloop van tijd ontvang ik doodleuk nieuwe kaarten. Sinds enige maanden check ik wat regelmatiger mijn bankrekeningen, en wat, blijkt er wordt maandelijks een bedrag afgeschreven voor het gebruik van creditkaarten. Intussen heb ik hier 5 of 6 brieven over geschreven aan LS en heb ik de bedragen terug laten boeken door de bank. Vervolgens krijg ik aanmaningen en wordt ik aangemeld bij het BKR. Eindelijk heb ik een brief ontvangen in februari j.l. waarin LS laat weten dat de creditkaarten vernietigt mogen worden. Toch heb ik hierna weer van LS een persoonlijk pincode ontvangen. Deze zou behoren bij de creditkaarten. Op de vele brieven die ik geschreven heb, mocht ik helaas geen antwoord ontvangen. Wel is er op 3 maart j.l. wederom een maandelijks bedrag van mijn rekening afgeschreven. Ik heb mezelf nu voorgenomen om bij de eerst volgende afschrijving naar het adres van LS te gaan, om iemand achter zijn buro vandaan te trekken. Mijn hoop is dan ook gevestigd op Tros Radar om hier eens aandacht aan te gaan besteden.
[/i]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laser Services Creditkaarten
Re: Laser Services Creditkaarten
Na mijn eerdere schrijven, ben ik via mijn internetrekening eens gaan kijken in hoeverre er nog meer onrechtmatig bedragen zijn afgeschreven. In totaal kom ik aan 16 maanden, wat een bedrag betekend van 164,95 euro!!! Dan moet ik wel laten weten dat ik het terug heb kunnen zien tot de eerste 2 maanden van 2006. Dus van voor deze periode kan ik niet achterhalen. Heb dus vandaag brief 7 geschreven aan L.S. en hen verzocht om dit bedrag binnen 5 werkdagen retour te boeken. Als een reactie uitblijft, geef ik mijn bank opdracht om de periode hiervoor inzichtelijk te maken, waarna ik dit totale bedrag inclusief de gederfde rente vergoed wil hebben. Tevens heb ik laten weten e.e.a. aan te kaarten bij Tros Radar.