LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lasercard brutaliteit

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Reneik

Lasercard brutaliteit

Ongelezen bericht door Reneik »

Het lijkt mij op dit moment dat service Lafayette die de Lasercard en primeline card runnen nogal vreemd bezig zijn velen zijn hierdoor gedupeerd of worden erdoor gedupeerd. uitgestelde betalingen Oa bij Ikea, its, BCC, MoTOport noem maar, op Laserservice schermt zelf met kleine letters in de voorwaarden, doch als ik een kaart nooit heb ondertekend en of geactiveerd, "staat in de kleine lettertjes" ga ik niet accoord met de voorwaarden. Dus behoeven ze mij geen rekeningen te sturen, te registreren bij de BKR. Volgens mij gaat deze instantie die Lasercards verstrekt behoorlijk zijn boekje te buiten. Ik hoop en vraag eigenlijk ook dat Consumenten organisaties zich ermee te gaan bemoeien. Want de consument blijft bedreigt worden en vind geen toegang tot deze service. Kassa Radar, wat eender AUB zorg dat dit in de openheid komt en dat deze Service geen recht meer van bestaan heeft.

D1RK

Re: Lasercard brutaliteit

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je de kaart volgens de regels zou gebruiken dus meer dan €500,- jaarlijks koopt zou je via de BCC kaart zelfs geld toe krijgen, maar als vele winkels deze weigeren en laten pinnen....
Gewoon terug sturen want bij fraude kost het soms maanden en je moet zelf voor bewijzen zorgen dus neem alleen een normale betaalde kaart want ze proberen altijd de gratis kaart terug te verdienen, en na een jaartje gratis hebben de meeste pas de voorwaarden goed gelezen nadat ze moesten betalen!

blaica

Re: Lasercard brutaliteit

Ongelezen bericht door blaica »

Ooit eens een lening aangegaan voor een motor: was dit een vergissing! Na een tijd werd het afgesproken (lees volgens contract) bedrag plots verdubbeld, zonder enige reden. Na ontzettend veel telefoontjes kwamen we te weten dat we volgens PrimeLine een bedrag afgehaald hadden, terwijl we nooit een kaart hadden ontvangen. Hierna naar de rechtbank. De rechtzaak kwam zelfs voor zonder ons in te lichten. Hoger beroep idem.

GA NOOIT MET DEZE OPLICHTERS iN ZEE EN BESPAAR JE ZO VEEL MISERIE

Gesloten