LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LBIO

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
lindays

LBIO

Ongelezen bericht door lindays »

Hier een vraag van een wanhopig moeder.

Het gaat om mijn 18 jarige zoon.
Een paar geleden is er vast gelegd via de rechter dat hij kinderalimentatie zou krijgen. Mijn ex heeft nooit zelf een rooie cent betaald dus hebben we het Libio moeten inschakelen hij liep toen erg achter en dit allemaal goed gekomen. Toen dat was afgelopen begon de ellende weer meneer betaald weer niets dus we hebben weer het lbio moeten inschakelen en de achterstand was 2 maanden geleden weer ingelopen. Maar de ellende begon vorig maand er werd 18 euro overgemaakt van 185 euro die mijn zoon zou moeten krijgen en deze maand 97 cent.
Dus ik heb toen gebeld en kreeg een zeer onsympathieke man aan de lijn die zei dat ze niets konden doen omdat mijn ex nog meer schulden had.
Toen ik vroeg wanneer er weer normaal betaald zou gaan worden gaf hij als antwoord dat kan nog wel jaren duren.
Mijn zoon studeert en ik ben daar zeer trots op na alles wat hij in zijn jongen leven met zo,n waardeloze vader hij toch er vol voor gaat om te gaan studeren.
Maar zelf heb ik afgelopen jaar moeten stoppen met mijn winkel en sta nu onder bewindvoering dus kan niets voor hem betekenen en nu dit weer.
Het is zo frustrerend dat ik niets voor hem kan doen en nu valt dit geld ook al weg voor hem.

Ik vroeg aan het Lbio wat ik nog kan doen om te zorgen dat er toch geld komt ik dacht namelijk dat dit een vaste last was die hij gewoon elke maand moet betalen zoals stroom of water of huur. Maar niet dus?

Wie kan me hiermee helpen wat kan ik nog doen voor mijn zoon zodat hij zijn geld nog krijgt.

Moneyman

Re: LBIO

Ongelezen bericht door Moneyman »

Blijkbaar int het LBIO via beslaglegging, en zijn er meer (of preferente) beslagleggers. Daar doe je niks aan.

Gesloten