LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff & M.G. De Jong

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Fly74

Lindorff & M.G. De Jong

Ongelezen bericht door Fly74 »

Hoera, ook ik heb vandaag zo'n mooie brief gehad van M.G. De Jong die voor zijn client Lindorff geld wil zien voor een telefoonabbonement dat ik ooit gehad zou hebben en niet betaald zou hebben. Mijn naam is haas.
Direct gegoogled en nu hoor ik ook bij de club :P . Ik heb ervoor gekozen 'beiden' te mailen om te vragen naar onderliggende rekeningen en het contract met T mobile. Lindorff heb ik nog gesproken maar die kenden me niet, zoals ik verwacht, toch maar schriftelijk gevraagd of ze daar twee weken over na wilden denken, dan kunnen we het afsluiten. De Jong nog gebeld maar daar was geen doorkomen aan had ik al snel door, dus ook een mailtje met dezelfde vraag via hun website. Moet toch wel aankomen dacht ik. Ik weiger een aangetekende brief te gaan versturen, eerst een halve vrije dag inleveren om te onderzoeken wat te doen en dan betalen om te zorgen dat er een paar mensen zeker weten wat we al lang wisten. De boel wel even uitgeprint. Ik ben netjes gebleven, maar wel duidelijk laten doorschemeren wat ik er van vind. Wat synisch hier en daar.
Ik verwacht eigenlijk helemaal geen reactie terug, maar ik ben wel benieuwd wat ik zou kunnen verwachten. Zijn er mensen die dat wel weten? Het gaat om een klein bedrag, alhoewel je er verdomd lekker van kan eten, maar het gaat vooral om het idee. Ik betaal niets.

snepke

Re: Lindorff & M.G. De Jong

Ongelezen bericht door snepke »

Heb je de rest van de topic's ook gelezen ,dan weet je wat je kunt verwachten(Lindorff/wehkamp,Lindorff/T-Mobile,Lindorff B.V ,Transfair).Soms hoor je niets meer,maar soms blijven ze jaren doorgaan.

Gesloten