(Ik hoop niet dat de forum lezer de verkeerde indruk krijgt door het bovengaande. Het is geenszins mijn bedoeling om onder een schuld uit te komen. Wel verwacht ik dat de bank en Lindorff correct handelen.)
Dit was hun brief:
Afdeling Surveillance 03 8-4268628 [email protected] 1 2-08-20 1 3
Betreft: ABN AMRO Bank N.V. Ondernemersrekening nummer <>. De heer <>
Geachte heer, mevrouw,
Hierbij informeren wij u dat bovenstaande vordering onverminderd opeisbaar blijft. Op deze vordering zal debetrespectievelijk vertragingsrente worden berekend conform de daarvoor geldende wettelijke regels.
Uw dossier is in behandeling bij onze afdeling Surveillance. Deze afdeling verzorgt de afwikkeling van dossiers waarbij situaties zich voordoen waarbij een vordering verlaat geïncasseerd zal gaan worden. Daar is ook met betrekking bovengenoemd dossier sprake van. De afdeling Surveillance zal uw financiële situatie de komende periode blijven volgen om te kijken of de vordering die wij op u hebben alsnog kan worden geïncasseerd. Wij verzoeken u om dezelfde actieve houding aan te nemen om de vordering die wij op u hebben zo snel mogelijk volledig te gaan betalen.
Uw financiële situatie
Voor het maken van een (betaal-)afspraak of het bespreken van uw financi1e situatie kunt u ons bellen. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30-19.00 uur via het telefoonnummer 038-426 8628. Kijk ook voor veelgestelde vragen op onze website http://www.eenvoudigbetalen.nl.
Voorkom hoge kosten
De vordering die wij op u hebben zal met kosten worden verhoogd als u niet aan ons betaalt. Voorkom deze kosten door vandaag nog met ons contact op te nemen.
Indien u direct het gehele saldo wilt betalen kunt u dat doen ten gunste van rekeningnummer 41.47.30.240 te name van Lindorff Credit Management B.V. te Amersfoort onder vermelding van nummer <>.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Lindorff Credit Management B.V.
De heer J. van Drunen Afdeling Surveillance