die vordering hebben we op 27 okt. betaald, en per ongeluk is er op 3 nov. nog eens 106,00 overgemaakt aan wehkamp. dat is dus een totaalbedrag van 212,20. doch kregen we 4 nov. een brief van Lindorff dat de vordering was opgekocht en overgedragen aan lindorff op 2 nov. ik dacht: nou daar zijn we snel vanaf, ik bel lindorff en leg ff uit dat alles wel betaald is en dat wij nog 106,00 terug krijgen. nou niet dus, volgens lindorff is de vordering 110,00 en is er maar 106,20 betaald u moet dus nog 3,80 betalen, ok is goed, trek maar van die extra 106,00 euro af en dan krijg ik nog 102,20 terug toch? NEE DUS, u moet ook nog incassokosten enz. betalen.
ok dan doe ik het nu anders, zoals bijna iedereen weet kan iedereen zomaar een incassobureau beginnen zonder diploma's of iets dergelijks. bij deze dus, ik heb mijn eigen incassobureau opgezet en heb nu een vordering op lindorff inc. incassokosten, rente, btw en alles wat hun ook vorderen. lijkt me toch wel rechtvaardig zo heb ik mijn onkosten er ook weer uit.. en het is nog rechtsgeldig ook. wat hun kunnen kan ik ook.
misschien iemand nog suggesties?