| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lindorff & Wehkamp
-
Margriet_b
Lindorff & Wehkamp
Beste allemaal,
Wie kan me helpen of heeft dit zelf al eens meegemaakt?
Ik heb een ingebrekestelling-brief ontvangen van Lindorff. Ik zou een bedrag van bijna 600 euro open hebben staan bij wehkamp. In deze brief staat ook dat ik allerlei aanmaningen heb ontvangen. Ik heb niets besteld bij wehkamp, niks ontvangen en nooit aanmaningen gehad. En ik woon niet meer op dat adres! In de brief staat niet eens een rekeningoverzicht.
Dus ik heb vandaag Lindorff gebeld. Die stuurden me door naar de deurwaarder want daar lag het. Deurwaarder gebeld, die hebben het weer terug aan Lindorff gegeven omdat de adresgegevens niet klopten.
Dan maar weer Lindorff gebeld, die konden me alleen een code zeggen van wat besteld is (en blijkbaar geleverd) en wanneer dit geleverd is. Dat was op een datum dat ik er niet meer woonde. Toen begon de mevrouw aan de telefoon, boos te eisen dat ze mijn nieuwe adresgegevens wilde. Maar aangezien ik het eerst opgelost wilde hebben, was ik niet van plan dit te geven. Toen zei ze: ik weet t toch al: je woont op ......... . Dit klopte helaas ook al niet. Heb de mevrouw vriendelijk bedankt voor de medewerking en heb opgehangen.
Toen de wehkamp gebeld. Blijkt dat ik niet in hun systeem sta. Op mijn oude huisadres hebben ze geen klant staan. En daar is ook niks afgeleverd. Wehkamp snapt er zelf ook niks van. Die willen/kunnen niks oplossen en adviseerden me om Lindorff te bellen.
En Lindorff wil ondertussen dat ik wel de rekening betaal. Wat nu??
Wie kan me helpen of heeft dit zelf al eens meegemaakt?
Ik heb een ingebrekestelling-brief ontvangen van Lindorff. Ik zou een bedrag van bijna 600 euro open hebben staan bij wehkamp. In deze brief staat ook dat ik allerlei aanmaningen heb ontvangen. Ik heb niets besteld bij wehkamp, niks ontvangen en nooit aanmaningen gehad. En ik woon niet meer op dat adres! In de brief staat niet eens een rekeningoverzicht.
Dus ik heb vandaag Lindorff gebeld. Die stuurden me door naar de deurwaarder want daar lag het. Deurwaarder gebeld, die hebben het weer terug aan Lindorff gegeven omdat de adresgegevens niet klopten.
Dan maar weer Lindorff gebeld, die konden me alleen een code zeggen van wat besteld is (en blijkbaar geleverd) en wanneer dit geleverd is. Dat was op een datum dat ik er niet meer woonde. Toen begon de mevrouw aan de telefoon, boos te eisen dat ze mijn nieuwe adresgegevens wilde. Maar aangezien ik het eerst opgelost wilde hebben, was ik niet van plan dit te geven. Toen zei ze: ik weet t toch al: je woont op ......... . Dit klopte helaas ook al niet. Heb de mevrouw vriendelijk bedankt voor de medewerking en heb opgehangen.
Toen de wehkamp gebeld. Blijkt dat ik niet in hun systeem sta. Op mijn oude huisadres hebben ze geen klant staan. En daar is ook niks afgeleverd. Wehkamp snapt er zelf ook niks van. Die willen/kunnen niks oplossen en adviseerden me om Lindorff te bellen.
En Lindorff wil ondertussen dat ik wel de rekening betaal. Wat nu??
Re: Lindorff & Wehkamp
Aangetekende brief sturen naar lindorff met de bevindingen die in dit item staan.
En dan zoeken z ehet maar mooi verder uit.
Dus stoppen met bellen, en beginnen met schrijven en vastleggen.
En dan zoeken z ehet maar mooi verder uit.
Dus stoppen met bellen, en beginnen met schrijven en vastleggen.
-
Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Goedendag Margriet b,
U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. Graag zou ik hierover in contact met u willen komen. Wellicht kan ik uw vragen beantwoorden en voor u uitzoeken waar deze vordering betrekking op heeft.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mailbericht achter te laten op mijn e-mailadres [email protected]? Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. Graag zou ik hierover in contact met u willen komen. Wellicht kan ik uw vragen beantwoorden en voor u uitzoeken waar deze vordering betrekking op heeft.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mailbericht achter te laten op mijn e-mailadres [email protected]? Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
Niet bellen,doe alles schriftelijk(mail) (bewijslast)
Geef geen gegevens.(adres,telnr, geb datum ,achternaam)
Hoe hard ze ook dreigen ,u bent niet verplicht gegevens te geven.
Eis een klantnr,rekening alles waar uit blijkt dat u iets besteld zou hebben.
Datum v bezorging etc.
En vraag Wehkamp een bevestiging dat u niet in het klantenbestand voorkomt.
Geef geen gegevens.(adres,telnr, geb datum ,achternaam)
Hoe hard ze ook dreigen ,u bent niet verplicht gegevens te geven.
Eis een klantnr,rekening alles waar uit blijkt dat u iets besteld zou hebben.
Datum v bezorging etc.
En vraag Wehkamp een bevestiging dat u niet in het klantenbestand voorkomt.
Inmiddels is bovenstaande kwestie al opgelost.
Vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
Vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
Dat is snel ,Lindorff schreef:Inmiddels is bovenstaande kwestie al opgelost.
Vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
Dat is netjes opgelost dan.
-
Margriet_b
Het is inderdaad opgelost. Iemand anders was met mijn gegevens aan de haal gegaan.
En ik ben nog steeds verbaasd hoe snel het is gegaan (het oplossen). Nu alleen maar afwachten of er geen bkr notering is.
Bedankt allemaal voor jullie adviezen!
En ik ben nog steeds verbaasd hoe snel het is gegaan (het oplossen). Nu alleen maar afwachten of er geen bkr notering is.
Bedankt allemaal voor jullie adviezen!
Dat geloof ik niet,want een incassoburo mag dat niet doen.Margriet_b schreef: Nu alleen maar afwachten of er geen bkr notering is
Of wehkamp moet je aangemeld hebben.
Maar als je niet bij wehkamp bekend bent,lijkt me dat ook sterk
Hier is het de verkopende partij die beweerd dat er een overeenkomst is en daarom draagt de verkoper de bewijslast. Ik zie het nut van een aantekende brief dus niet in. Daarbij kun je prima eerst een brief sturen waarin je vraagt om een reactie en daarna nog een aantekende brief als je geen reacties hebt ontvangen. Het direct sturen van een aantekende brief is m.i. enkel nuttig wanneer er tijdsnood is en je zit met een bewijstlast.
-
Webcarewehkamp.nl
Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw klantnummer en naam en adresgegevens naar mij te mailen: [email protected]