[Tekst verwijderd door de Moderator]
[Tekst verwijderd door de Moderator]
Over onvolledige info kun je niet oordelen. Zoals ik al aangafFeit blijft dat TS in deze fout zit en dat iedereen die hier wél weet hoe het zit daar consensus over heeft.
Je zult wel gelijk hebben dat ze fout zit
Jij weet het weer beter als de advocaatHoezo? Denk je dat een veroordeling niet duidelijk is? Ze moet betalen. Als mensen zichzelf vervolgens van alles bedenken en niet eerst communiceren alvorens zomaar te stoppen met betalen is dat natuurlijk niet de schuld van de deurwaarder.
En die heeft wel alle relevante info! En het gaat niet om de vonnis van betaling maar de vonnis van schuld ex.Maar dan nog en dat zegt ook mijn advocaat hierin . dat GGN mij opnieuw had moeten melden dat ik de kans zou lopen dat er loonbeslag gelegd gaat worden ze hadden mij de kans moeten gezien het verleden betalingen die gedaan had op tijd enz mij de vraag kunnen moeten stellen waarom ik niet meer betaal zoals ik al zei ik was 1 dag te laat en ze stonden op mijn stoep
nu hoor je niets en word zo zie ik het achter mij rug om loonbeslag gelegd ik ben niet van te voren hiervan op de hoogte gesteld
Zijn jouw woorden! Dit zou ook nog eens ter sprake kunnen zijn.Dat zij dan HET vonnis van zichzelf tegen haar man een beetje loopt te sturen maakt niet dat ze ineens niet meer aansprakelijk is voor de schuld.
bron: https://www.echtscheiding-wijzer.nl/wet ... -2012.html Maar dat weten wij niet omdat wij niet de specifieke weten! De ex zou kunnen hebben gehandeld maar de bank of anderen zijn in de veronderstelling dat ze beide nog aansprakelijk zijn vanwege huwelijk. Niet op de hoogte van de scheiding.Vanaf 1 januari 2012 eindigt de gemeenschap veel eerder, namelijk zodra de echtscheidingsprocedure van start gaat. Vanaf het moment dat het verzoekschrift tot echtscheiding wordt ingediend, blijft alles wat men daarna aan vermogen of schulden verwerft dus privé. Voordeel hiervan is dat een toekomstige ex-partner eerder een nieuw huis kan kopen zonder dat deze in de gemeenschap van goederen valt. Daarnaast zijn de echtgenoten dus niet langer (hoofdelijk) aansprakelijk voor schulden die de andere echtgenoot aangaat nadat het verzoek tot echtscheiding is ingediend.