Wie is er bekend met de praktijken van de sponsor bingo loterij, om telefonisch een gratis lot aan te bieden. Waar op met JA geantwoord wordt. Maar naar later blijkt halen ze er toch 5 euro af voor een volgende maand. Dit gebeurd ZONDER schriftelijke toestemming!!!!!!
Ze zeggen juridisch juist gehandeld te hebben
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] loterij
Re: loterij
Dat bedrag hebben ze van je rekening kunnen halen omdat je ze kennelijk je nummer hebt gegeven.
Als er naar je rekeningnummer wordt gevraagd bij de aanbieding van een gratis produkt gaat er dan geen lampje branden?
Als er naar je rekeningnummer wordt gevraagd bij de aanbieding van een gratis produkt gaat er dan geen lampje branden?
er is niet naar mijn rekening nummer gevraagd. Ik ben niet gek, dan had ik daar direct een negatief antw op gegeven
Ok, hadden ze kennelijk je nummer al omdat je al lid was?
Dan zijn ze m.i. ook verkeerd bezig.
Juridisch juist wordt vaak als argument gebruikt.
Als ze al zover heen zijn kunnen we dat soort loterijen beter allemaal de rug toe keren!
Dan zijn ze m.i. ook verkeerd bezig.
Juridisch juist wordt vaak als argument gebruikt.
Als ze al zover heen zijn kunnen we dat soort loterijen beter allemaal de rug toe keren!
Ben ik mee eeens, want juridisch juist is volgens de giro zeer onjuist. ALTIJD schriftelijk gematigd moeten ze zijn.
De giro gaat er dan ook achter aan, en zoekt het uit. Blokkert de rekening voor dit nr.
De giro gaat er dan ook achter aan, en zoekt het uit. Blokkert de rekening voor dit nr.
het is alleen niet bij loterijen die zomaar incaseren ik heb het mee gemaakt met kpn ik had een mevr aan de lijn die mij vroeg of ze automatisch mochten incaseren ik heb met nee geandwoord toen ik de rekening kreeg stond daar op 18 jan word dit bedrag van 0000 rekening afgeschreven heel brutaal en dat zonder handtekening