omdat ik in de WSNP zat en een akkoord wilde aanbieden had ik wat eigen geld nodig. Via internet kwam ik bij het bedrijf MAROTAX uit nijmegen.(in een oud abngebouw). zij zouden wel wat kunnen regelen en als dit niet kon zouden ze kunnen uitwijken naar het buitenland.
Ik heb aan hun gevraagd of er kosten aan verbonden waren, maar dat was niet zo tenzij ze in het buitenland moesten gaan kijken maar dat zou ik dan horen. Al met al konden ze niets doen en zouden ze uitwijken naar buitenland. op dat moment heb ik gezegt dat ze konden stoppen omdat ik die centen er niet voor had (ze wisten ook dat ik in de wsnp zat en niets te besteden had).
Later krijg via de fax een rekening van deze lui, ik heb eerst zelf geprobeerd hier op te reageren maar dat liep op niets uit. ook een adviseur heeft met hun ïncassoburo"gesproken maar het is hun woord tegen die van mij.
Inmiddels ben ik failliet en hebben zij ook hun schuld daar neergelegt (ONTERECHT)
kijk uit voor deze lui het kost je altijd geld ook al zeggen ze van niet en teken je niets
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MAROTAX
Re: MAROTAX
Ik denk dat we beter voor jou uit kunnen kijken.
Eerst in de WSNP.
Dan de boel proberen te belazeren mbv dit bedrijf.
Ook nog eens falliet gaan.
Wat loop je nou te zeuren over deze rekening (die waarschijnlijk ook nog eens terecht zal zijn)
Ik denk dat jou schuldeisers meer recht recht hebben om te zeuren!
Eerst in de WSNP.
Dan de boel proberen te belazeren mbv dit bedrijf.
Ook nog eens falliet gaan.
Wat loop je nou te zeuren over deze rekening (die waarschijnlijk ook nog eens terecht zal zijn)
Ik denk dat jou schuldeisers meer recht recht hebben om te zeuren!