LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediation agency en de-facto

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Maantje87

Mediation agency en de-facto

Ongelezen bericht door Maantje87 »

Goedenacht,

Ik zit met een vraag. Ik ben ergens in oktober gebeld door de-facto. Het was een beetje chaos telefoontje en ik heb ja gezegt op dat zij een mailtje stuurde ik zou nergens aan vast zitten. Tijdens de band opnamen zei mevrouw wat anders waardoor ik met huh reageer en haar zegt wat ze eerder zei. Ze bevestigde mijn antwoord indirect ik had er geen erg in dacht ik lees het zo wel. Die dag geen mail niks ontvangen. Dus allang weer vergeten tot 4 dagen terug wordt ik gebeld door Mediation Agency het kwam heel dreigend over dat ik moest betalen 49 euro was ik verschuldigd aan de-facto ik vond het allemaal maar vreemd maar ze zeiden dat de-facto in nov mij een mail hadden gestuurd. Kort om check mijn mail en ik had volgens de mail binnen 1r dagen moeten opzeggen. Ik heb nergens voor getekend kan dit zomaar?

Maar nu het vreemde mediation agency vraagt mijn 06 om dr betaling afspraak in te zetten ik geef deze en zie dat door nummer herkenning dat het bedrijf de-facto de gene is die het verstuurd met nu de betaal gegevens van mediation agency die volgens het internet geen eens geld zou innen maar alleen bemiddelen ( ik heb nooit een herinnering gehad we praten hier ook over een periode van 1 maand )

Ook lees ik vele klachten over mediation agency en over de-facto wat kan ik hier aan doen?

NeoDutchio

Re: Mediation agency en de-facto

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als u de vele klachten leest, kunt u ook de antwoorden erbij lezen. Zo lang u nergens schriftelijk akkoord op geeft zit u nergens aan vast. Er is dus geen overeenkomst voor wat dan ook.
Wel een tip voor u: zeg nee aan de telefoon. Eerst zegt u ja op een vaag telefoontje waar u niet begrijpt wat er gezegd is en later geeft u een vreemde uw mobiele telefoonnummer. Als u zo makkelijk met uw gegeven omspringt vraagt u er om om gedonder te krijgen. Dit soort bedrijven profiteren hiervan en hopen dat u dan ook maar betaald.

alfatrion

Re: Mediation agency en de-facto

Ongelezen bericht door alfatrion »

Gaat het om een product of dienst?

Gesloten